Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
GAAAH! Han åker inte hem :rage: Han "råkade" missa bussen och nu går det tydligen inga fler.. Tur jag jobbade över en timme så slapp jag honom ett litet tag i alla fall.
Nu sitter jag i syrummet med hörlurar och kan ändå höra honom skrika på nedervåningen (de spelar tv-spel och då måste man tydligen vara högljudd).
 
Gullefjunarna växer som galna
20190723_180942.jpg
 
33597
Ja ibland blir jag trött på mig själv. Jag skulle ta godisburken till katten(som missar allt ).Jag tappar hela burken rakt ner på golvet och kattgodis på hela golvet. Mer jobb efter jobbet , suckar
 
Knaprade medicin och har sovit i stort sett hela dan, så nu är jag tung och seg i skallen, men hyfsat smärtfri :banana: Lurar på o jag ska passa på och fara och handla lite och sen återgå till att göra ingenting. Känns som smart att ta det lite lugnt nån dag eller två och inte bara köra på som vanligt..
 
Visa bifogad fil 33597Ja ibland blir jag trött på mig själv. Jag skulle ta godisburken till katten(som missar allt ).Jag tappar hela burken rakt ner på golvet och kattgodis på hela golvet. Mer jobb efter jobbet , suckar

Harom dagen tappade jag rottisen's matskal precis framfor henne's matplats. Det lag matkulor precis over hela golvet. Precis hela. Jag inbjod den hungriga att ata fran golvet istallet for att plocka upp. :p
 
Grannen har haft närmare 41 graders feber i ett dygn nu. Börjar oroa mig. Frågade om hon ville ha ngt. Svaret blev: bananer och pulvermos.
Kändes som en enormt deppig sista måltid men ställer upp och ska handla. Tog 20 min att hitta hyllan med pulvermos. Känns inte som mitt naturliga habitat 😅
 
Grannen har haft närmare 41 graders feber i ett dygn nu. Börjar oroa mig. Frågade om hon ville ha ngt. Svaret blev: bananer och pulvermos.
Kändes som en enormt deppig sista måltid men ställer upp och ska handla. Tog 20 min att hitta hyllan med pulvermos. Känns inte som mitt naturliga habitat 😅
Du har inga barn!
 
Jag valde att äntligen säkerhetskopiera mina 3000-någonting bilder från telefonen till onedrive. Jag insåg inte att detta lär ta......väldigt lång tid O_o:eek: !!
Som mig då, när jag skulle föra över mina typ 4000 bilder till datorn. Tänkte att "det går snabbt, så jag gör det nu innan jag lägger mig", kl 23 typ. Det tog... väldigt, väldigt mycket längre tid än jag hade räknat med! Närmare 5h tror jag O_o :laugh:
 
Jag irriterar mig på en beställning jag lade i april. Den skulle sys 3 juni.
Den är inte påbörjad och företaget har lagt ner och ska färdigställa det som inte är gjort men det händer ju inget!

Har betalat 2500kr och skickat material för lika mycket till.

Förutom pengarna vill jag verkligen ha väskorna! Bah!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 941
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 064
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 216
Senast: Enya
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 674
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp