Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att skröpplet (dvs jag :D ) behövde lite vardagslyx :d

67730579_2935913603092753_2497513870487191552_n.jpg
du riskerar att få tranor med bilder som den! ;)
 
Vaknade före klockan och låg och njöt i sängen, länder mig utvilad. Så fort klockan ringde blev jag trött :cautious:
Nåja, bara sätta fart mitt kaffemaskinen på jobbet ;)
 
Har precis tagit tag i att städa kattens rum. Korsdrag med fönster och dörr på vid gavel. Sopat. Sprejat med Febreeze. Och nu håller jag på att tvätta överdraget till soffan, hans täcke och kattsängen. Förhoppningsvis kommer hans rum att kännas fräschare i fortsättningen (jag misstänker att den gamle katten började kissa där inne mot slutet.... :( ) !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 441
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 273
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 227
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 301
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Vi som letar häst II
  • WE-tråden
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp