Vad gör vi? Del 102, CII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis hämtat ut min nya klänning och funderar nu på hur jag ska göra. Jag gillar den verkligen meeen den är lite konstigt urringad (eller vad man ska säga) att jag nog inte kan ha bh under på något bra sätt. Så... Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Att gå utan känns inte riktigt lockande även om det kanske skulle fungera hyfsat.
 
morning.jpg
 
Varit ute och åkt med hästen och sambo. Sambon är nog inte den bästa hästskötaren att ha med, blir stressad så fort hästen inte går rätt på släpet. :rofl:
 
Hrm....i eftermiddag började min telefon säkerhetskopiera bilder till onedrive...igen. Det är nu ca 2000 bilder kvar, säger den. Så antingen blev den aldrig klar i natt, eller så säkerhetskopierar den IGEN (vilket ju känns lite...overkill....minst sagt). Ja ja, jag får väl låta den gå och se vad som händer.... Någon som har koll på android och onedrive???
 
Käkar trerätters och super medan vi ivrigt går igenom Sveriges historia från Kristian Tyrann, Gustav Wasa, Drottning Kristina, hoppar snabbt till Skotten i Sarajevo, vidare till Fallna kvinnor, diskuterar ivrigt och lägger fram travar med böcker.
Tillslut frågar servitrisen lite försiktigt om vi har en studiecirkel. Vi förklarar att vi måste ta igen 37 år av bristfällig bildning därav entusiasmen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 455
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 277
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 257
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 318
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp