Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg reklam för nån träningsgrej. På före-bilden var kvinnan höggravid, på efter-bilden hade det gått över.
No shit Sherlock att hon blev mindre om magen efter att ha fött barnet.

Det kanske fanns nån förklaring nånstans i reklamfilmen men jag iddes inte kolla utan blockade annonsen. Det är vad jag har gjort senaste timmen typ, blockat annonser på Facebook.
 
Nu ar det Sondag morgon och KALLT. Nu har hosten kommit till Oregon. :cautious: Dagstemperaturerna ar fortfarande okay, Det blir 16-20*C den narmaste veckan ... men pa natterna ar det kallt. Temperaturen nattetid ligger mellan 3-10*C 🥶 och nar vi vaknade i morse var det 17*C inne. I dag gar varmen for forsta gangen efter sommaren. Det ar nog dags att lagga over ACn ett "vinter tak" igen.
 
Skördat lite tomater
20190929_165520.jpg
 
Sambon ska till Ullared nästa helg och verkar planera att köpa till sonens garderob för typ flera år framöver (okej, överdrift...) leksaker och allt möjligt. Dessutom ska vi visst dela på priset... Jag förstår att det är en bra idé men mitt kontrollbehov skriker ”NEEJ” :arghh:. Ja, det är billigt men är det kvalitet? Och jag vill också handla till honom :cautious: (läs - vara med och bestämma :o )


Ja, jag försöker dölja mina känslor och vara tyst, vi är två som måste få bestämma!
 
Jag sitter på PIVA igen :cautious: Nåja, det är sista natten för den här gången.
Har sovit i två omgångar idag. Först 8.30-11.20, tillsammans med 25-åringen. Sen var vi på rundvandring på Torups slott och fixade stallet innan han åkte hem. Jag tankade bilen, åt en ciabatta och sov igen 15.30-17.30.
Förhoppningsvis räcker det för att hålla mig alert hela natten :D
 
Sambon ska till Ullared nästa helg och verkar planera att köpa till sonens garderob för typ flera år framöver (okej, överdrift...) leksaker och allt möjligt. Dessutom ska vi visst dela på priset... Jag förstår att det är en bra idé men mitt kontrollbehov skriker ”NEEJ” :arghh:. Ja, det är billigt men är det kvalitet? Och jag vill också handla till honom :cautious: (läs - vara med och bestämma :o )


Ja, jag försöker dölja mina känslor och vara tyst, vi är två som måste få bestämma!

Allt är inte så himla billigt. Och ska det löna sig med resan måste man ju köpa mycket 🙄🤪
 
Sambon ska till Ullared nästa helg och verkar planera att köpa till sonens garderob för typ flera år framöver (okej, överdrift...) leksaker och allt möjligt. Dessutom ska vi visst dela på priset... Jag förstår att det är en bra idé men mitt kontrollbehov skriker ”NEEJ” :arghh:. Ja, det är billigt men är det kvalitet? Och jag vill också handla till honom :cautious: (läs - vara med och bestämma :o )


Ja, jag försöker dölja mina känslor och vara tyst, vi är två som måste få bestämma!

Alltså slipper du vara med är det värt hur mycket som helst. Vände på parkeringen en gång för länge sedan i ren skräck. Never again.
 
Alltså slipper du vara med är det värt hur mycket som helst. Vände på parkeringen en gång för länge sedan i ren skräck. Never again.
Varit där 2 gg i mitt liv.
Sista gg var 2012, då mådde jag visserligen psykiskt dåligt (pga andra saker). Fick en panikångestattack på natten då i stugan där...
 
Jag bor ca tre mil från Ullared. Vi har varit inne, köpt typ tre saker och ut igen på typ en kvart. Det är helt lagom för min smak :D
 
Imorgon ska jag flytta min feta, lurviga blandras till ett lite "finare" stall med ridhus etc... hoppas vi passar in :crazy::D tur de mest har islandshästar så de är vana vid fluff

Ni skulle sett oss två muppar ikväll när vi var ensamma i ridhuset och en tjej kom in med sin otroligt vackra häst :love:
Stor brun med höga vita strumpor och den bara blänkte! Såklart ledd med dressyrträns.
O där stod vi och bara glodde på dem kändes det som :rofl: (kan vara för det var första gången i ridhus för Nugget så vi miljötränade mest)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 925
Senast: bollen__
·
Kläder & Bli fin Vill ha kort hår! Och inte sådär "låtsaskort" typ till axlarna eller så, utan kort på riktigt. Har efter något år(!) av velande bestämt...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 290
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 034
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 215
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp