Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hästen behöver ett nytt täcke och jag vet verkligen inte vad jag ska köpa för något :meh: Märket som sitter perfekt på hästen har inte några ofodrade täcken :banghead:
 
1569766376890.png

Designar nya kylskåpsmagneter till mina av ett framtida event.
 
Puh! Vilken söndagsaktivitet! Har varit i Åkersberga och tittat på fyra lägenheter och själva området i fyra timmar. Gått för det mesta.

Och imorgon ska jag jobba.
:meh:
Är mina fötter skäl nog till att ta ledigt? :D

Men området var trevligt och den sista lägenheten väldigt trevlig :love:
 
Kände mig ensam. Laddade hem GoFrendly. Verkar mest vara folk som söker playdates till sina ungar eller någon att träna ihop med.

Tröstäter chips.
Blev inspirerad, laddar ner nu och ska se vad det är för något... har dock ett barn som också skulle behöva lite kompisar :o
 
Blev inspirerad, laddar ner nu och ska se vad det är för något... har dock ett barn som också skulle behöva lite kompisar :o

Då tror jag det är enklare att hitta någon i appen.
Är man 31 och barnfri, vill träffa någon hyfsat jämnårig och inte vill umgås med barn är det svårt..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 932
Senast: bollen__
·
Kläder & Bli fin Vill ha kort hår! Och inte sådär "låtsaskort" typ till axlarna eller så, utan kort på riktigt. Har efter något år(!) av velande bestämt...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 291
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 041
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 215
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp