Vad gör vi? Del CLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt okej. :D Jag brukar bli nedröstad de få gånger jag går ut ned vänner, men personligen väljer jag bort dem bara för hundfilosofin. Här i byn har de den strörsta uteserveringen av ALLA restauranger, men är också de enda som inte tillåter jyckar ute. Röka får man däremot. :p
Sen är ägaren ett riktigt svin också, som bland annat skrek sig hes om vilken bra idé Brexit var och donerade miljoner till Vote Leave-kampanjen :down: Jag skulle inte ha något problem med att gå till en Whetherspoons någon gång ibland sådär i undantagsfall (bara så att du inte känner att vi är "på" dig om detta @Lightzone :heart), men generellt kan jag komma på många anledningar att gå någon annanstans när jag nu bor här och har möjligheten.
 
Jag till sambon nyss: "Would it be okay if I sat down and stared into space for a while until you come and tell me that dinner is ready?"
Sambon: "Sure. Would you like a glass of wine while you do that?"

Känns ändå helt okej att det är honom jag ska gifta mig med om exakt en månad :D

Jag sitter med andra ord med ett glas vin i näven och försöker slappna av lite. Ett bra träningspass följt av en dusch samt massor av kramar från nämnda sambo hjälpte att bli av med de negativa känslorna från tidigare och jag känner mig redo att "gå vidare" nu :)
 
Jag till sambon nyss: "Would it be okay if I sat down and stared into space for a while until you come and tell me that dinner is ready?"
Sambon: "Sure. Would you like a glass of wine while you do that?"

Känns ändå helt okej att det är honom jag ska gifta mig med om exakt en månad :D

Jag sitter med andra ord med ett glas vin i näven och försöker slappna av lite. Ett bra träningspass följt av en dusch samt massor av kramar från nämnda sambo hjälpte att bli av med de negativa känslorna från tidigare och jag känner mig redo att "gå vidare" nu :)

He's really a keeper! :love:
 
Haft en jättebra dag på jobbet :) . Jag och chefen hade 1:1 samtal med en uppgift "ute" och sedan lunch på ett jättemysigt ställe nere på en hamn/strand. Suuuupergod mat och lokalerna var en renoverad fabrikshall som var hur cool som helst! Vi satt dock ute eftersom solen gassade från en klarblå himmel och det var runt 20 grader :love:. Älskar mitt jobb och min chef!

Kom hem till en nystädad lägenhet där sambon hade maten färdig. Även denna måltid var hur god som helst!

Nu är jag trött och mätt och har en snygg bonnbränna på armarna :D.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
75 537
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 703
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 360
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 384
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp