Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tog en lång tur med Trulman som var mycket nöjd med att få gå i skogen i backarna. Han känns ruskigt fin för tillfället. Bara vi kan peppa husse nu till att plocka ut tränar licensen för vet att Trulman kommer göra sig bra på banan nu efter mitt finslipa de i vinter. När han kom hem och ut i hagen igen efter välförtjänt dusch upptäckte han att fölis var ute på Gärdet med mamma mu i deras hage så full fräs dit för att titta 😂 Han är lite rädd för bebis fortfarande och tycker hon låter konstigt när hon gnäggar 😂
 
Äntligen är det återigen dags att uppleva shetlandsutställning här hemma i stallet med välkänd domare 🤩. Toppensätt att att fira nationaldagen på 😍 och toppenväder dagen till ära ☀️🇸🇪. Jag tog på mig att vara ringmaster då stallkompisen är sjuk. Sambon som tittade förbi hann äta före och stack iväg för att köra gräs 😄. Killen i foodtrucken (Smashing Burgers) fick det nog svettigt; gör ju maten från grunden och massa i kön....Men så gott det var! BBQ-burgaren och pommes var sååå gott 😋👌. Alla ston visades på förmiddagen och nu efter lunch är det valackerna och hingstarna som ska visas 😊.Trevlig dag på er alla! 😊☀️🇸🇪
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
763
· Visningar
39 710
Senast: Enya
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 233
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 357
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
14 15 16
Svar
307
· Visningar
10 636
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp