Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har uppdaterat sniglarnas balja till en större nu. Lagt en värmematta under. Beställt en värmelampa, den behövs sedan i höst/vinter. Beställde lite fler gråsuggor.
La ut den gamla torven i rabatten, den är som jord nu.
Hjälpt morsan att betala in på Hjärt och Lungfonden till våran svågers (tror jag det blir?) begravning
Ska skriva ut en biljett till Parksnäckan...
Och städa akvarium
 
Ropade precis hem en locktång och en hair straightener (vad heter det på svenska? Raktång? :confused: ) för £5 per styck. Jag vet inte riktigt vad jag ska med dem till, men när mor var här försökte vi få lite liv i håret mitt och misslyckades fatalt. Tänekr att om jag har egna verktyg kan jag ju prova någon gång i alla fall. Jag har också köpt min första hårfön någonsin för några veckor sedan. :D Vet inte var jag ska förvara allt!
 
Ropade precis hem en locktång och en hair straightener (vad heter det på svenska? Raktång? :confused: ) för £5 per styck. Jag vet inte riktigt vad jag ska med dem till, men när mor var här försökte vi få lite liv i håret mitt och misslyckades fatalt. Tänekr att om jag har egna verktyg kan jag ju prova någon gång i alla fall. Jag har också köpt min första hårfön någonsin för några veckor sedan. :D Vet inte var jag ska förvara allt!
Plattång..? 😄
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har kontaktat 1177 men får vänta på svar. Så i väntan på det tänkte jag fråga här vad ni tror orsakar problemet. Min vänstra tumme...
Svar
7
· Visningar
1 228
Senast: Wille
·
Katthälsa Hejsan alla! Min katt var ute igår i ca 4 år och när jag släppte ut henne så hade hon halsband på sig men när hon kom tillbak så var...
2
Svar
20
· Visningar
1 124
Senast: Keb71
·
  • Artikel
Dagbok Jag gillar inte att bli äldre. Kroppen är liksom inte med mig som förr. Jag blir stel och får ont bara jag råkar göra något. Igår...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
8 130
Senast: Wille
·
Katthälsa Jag har använt Dronspot de tre senaste gångerna som jag har avmaskat vår katt. Första gången stack hon direkt till dörren och ville ut...
Svar
0
· Visningar
618
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp