Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
20220926_132834.jpg
 
Paraflex? Guds gåva till mänskligheten insåg jag när jag hade spänningshuvudvärk som inte ville ge sig... och tar det nu igen! Det för med sig lite onödiga biverkningar, men vad gör man inte... :(
Jag har norgesic, men det är ju paraflex i den om jag fattat rätt. Ska försöka komma ihåg att be den jag får träffa på vc nästa vecka om det går att byta till alternativet med bara muskelavslappnande och ingen smärtstillande. Oftast hjälper det med själva avslappningen för att huvudvärken ska försvinna, så känns otroligt onödigt att ta smärtstillande då.
 
For ungefar 3 timmar sedan var Ian en Category 4 Hurricane och hade en sustained (nar man raknar in alla vindar och anger en medel hastighet) av 241 kilometer i timman.


The Weather channel och flera andra sander ocksa Ian live. Jag sag just en bild fran Fort Myer's Beach. Hurricanes ar inte att leka med.
Chefens syster bor i Florida Fort Lauderdale.Hurricane Ian gick förbi där med små marginaler så dom slapp orkanen men vindarna kände dom .
 
Känner mig lite stel i musklerna men lätt värt de , för fy fan (ursäkta ordspråket) men sitter man på en häst(ridskolehäst). Som kan bli hur fin som helst när man gör rätt då är det värt de att vara lite stel dagen efter
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
952
· Visningar
50 973
Senast: Enya
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
10 11 12
Svar
233
· Visningar
8 790
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 722
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 655
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp