Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har dammsugit och "swiffrat" golven. Borde också putsa mina genomsmutsiga fönster, men tror inte att det blir idag.... Tvätt i maskinen. Nyhetsmorgon i bakgrunden. Jag har skrivit första uppgiften till kursen om barns språkutveckling som jag läser på distans. Bara en liten presentation, så den tog inte många minuter :) !
 
IMG_20230325_113310.jpg

Då var den klar
 
Efter att ha trilskats med skannern i en timma gav jag upp och fotade dokumenten istället. Det fungerar ju, men ser himla oproffsigt ut i jämförelse.

Jag svor åt skannerfunktionen på min nya skrivare igår, den ville inte prata med datorn :cautious: Men innan jag gjorde en @dobbis med skrivaren lyckades jag få den att börja kommunicera med datorn :D
 
Snön vräker ner här. Tänkte gå till ICA och hämta ut ett paket men väntar nog lite. Var uppe alldeles för sen /tidigt för att pyssla med calibre (läs 05:45) så är riktigt seg idag. Hade egentligen tänkt satsa på våfflor på våfflornas dag, men hoppar det nog även om det är frestande.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 624
Senast: BernT
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 119
Senast: Acto
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 147
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 954
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • "Bästa mashen"? Blötning, smaklighet, stärkelse?
  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp