Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så här frodigt är det i hagarna vid det tomma stallet man går förbi till Ica.
Har stått tomt i 4-6 år nu
Massor av bete/ gräs att slå
Synd tycker jag
 

Bifogade filer

  • 20230624_182336.jpg
    20230624_182336.jpg
    635,2 KB · Visningar: 41
Är sååå trött. Tog kvällsmedicinerna en timme tidigare så är redan jättetrött.
Ska nog borsta tänderna och krypa i säng. 🛌 :sleep:
 
Dammsugit, kört diskmaskin, tvättat kläder och gardiner, burit grejor till återvinningen och tvättat fönster.
Nu sitter jag i soffan och orkar inte hämta kaffe och stör mig på att jag är trött i kroppen för jag har ju inte gjort något idag utan bara varit hemma...🙈
Förutom städat fiskat tvättat tvättat fönster......
 
Sitter och funderar på hur jag ska kunna sova i natt. Är så varm! Ett störtregn och åskoväder hade inte skadat här så luften rensades lite, den är tjock och kvävande alldeles.

Lugnet i området har återkommit, dock är min lille spion lite slö, precis som sin matte. Inte konstigt i den här värmen. Hade han fått bestämma hade han sovit på ballen i natt, men gissar att grannar skulle ha åsikter om det, sorry spionen ;)
 
Dom lär få att göra ikväll i min omgivning också. Stora dansplatsen är utsåld. Det åkte precis förbi en bil med allsång. Party a la landsbygd.
Vi har fyra bilar som står 100 m bort rutorna skallrar vi har högsta volym på tv och hör inte ändå ... skit musik också... suttit och lyssnat på idioterna i 1 h nu... häromdagen låg dottern vaken större delen av natten pga epa nissarna....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 151
Senast: __sofia__
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 250
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 673
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 147

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp