Vad gör vi? Del CLXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här pågår det på skollov med... ibland har jag varit ute och frågat om telefoner så kan jag ringa dem på morgonen vid fem när jag åker till jobbet... det är inte lika roligt...
Jag bor lite bakom centrum och jobbar mån-fre så jag blir inte jättedrabbad.
Kan störa mig ibland överlever.
 
Iför som jag jobbade på midsommarafton så tar jag igen det idag 🫶 Fast inte med festande utan med musik 💪😊
IMG_20230624_212801.jpg
 
Åh så skönt att dra igång ACn på nedervåningen med efter en till genomsvettig dag inne! (men himla skönt att sitta i trädgården) Nu känns det betydligt mer drägligt här nere med 😊. En sväng till stallet ikväll och pysslade om pållan som fick vilodag och släppte ut dem efter några timmar inne från värmen 🥰. Avslutade helgen med älsklingen och filmkväll 🥰; Sommaren med Göran 😄.
 
Puh, en genomsvettig dag då jag röjt en massa sly i trädgården, dragit ris och slitit i värmen. Bjudna på rabarberpaj hos ena grannen vid 14 och kom på att det var det första vi åt idag, har bara druckit vatten och resorb annars. Efter fikat fortsatte jag slita med riset och vi avslutade dagen med att äta de kvarvarande jordgubbarna och glassen till middag. :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 170
Senast: __sofia__
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 267
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 686
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 168

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp