Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit hos hästarna och fodrat och tagit hand om hönsen. Får hem ett lass hösilage i morgon. :up:
I morgon ska jag även åka och lämna tillbaka thermobyxorna och ett nattlinne jag köpt, kommer ändå inte ha någon användning för dem.
 
:banghead: Glömde tsatsiki på köksbänken när jag gick ner för att lägga in tvätten. Vem hittar jag på köksbänken belåtet slickande i sig tsatsiki?

Så nu måste jag hålla koll på att hennes mage inte rasar av vitlöken. Funderar om jag borde kolla med vet.
 
:banghead: Glömde tsatsiki på köksbänken när jag gick ner för att lägga in tvätten. Vem hittar jag på köksbänken belåtet slickande i sig tsatsiki?

Så nu måste jag hålla koll på att hennes mage inte rasar av vitlöken. Funderar om jag borde kolla med vet.
Haha. Min förförra hund åt upp det han kom åt av kakor, godis etc. Så, fick vi fikabräöd av besökare åkte det in i micron om hunden skulle vara ensam inne tillsammans med fikat.:D
 
Nu blir jag sjukt nojig, läser om hur giftig vitlök är. Kan bara inte komma på hur mycket hon fick i sig. Det står att ca 1g vitlök per kg är giftigt, men så mycket har hon definitivt inte fått i sig. Två vitlöksklyftor i 5 dl yoghurt varav det var kanske en dl kvar, max. Och hon har definitivt inte ätit upp allt. Bugger.
 
Haha. Min förförra hund åt upp det han kom åt av kakor, godis etc. Så, fick vi fikabräöd av besökare åkte det in i micron om hunden skulle vara ensam inne tillsammans med fikat.:D

När vi hade katt som barn så tinade vi alltid upp kött i avstängd ugn pga att annars så käkade katterna upp det. Glömmer aldrig när vi skulle ha stor middag och katterna åt upp nästan 2 kg oxfilé. Moder var inte överlycklig.
 
Varit hos päronen och ätit gott och tittat på trav. De lyckades spela in ett par tusen. Själv väntar jag på att vinna på eurojackpot.😉
Ligger i sängen och ska se lite serie.
534566D6-775E-4299-B147-57BB12C45081.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
738
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 266
Senast: Snubbelfot
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 743
Senast: YlvaG
·
  • Artikel
Dagbok Postade två brev (överklagan till FK och AF), kostade 36 kronor kommer väl kosta det dubbla innan jag får rätt. Sedan gick jag in till...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp