Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är på kontoret idag, gillar känslan av att komma hit och känna att jag saknat att vara här.
Ska nog satsa på 2-3 dagar i veckan på kontoret framöver, OM jag faktiskt blir anställd. Gillar det skarpt.

Idag är jag dock mest trött, har en ganska överkörd vecka. Lika bra att hämta mer kaffe!
 
Är på konferens.
Har tydligen mest greppstyrka av alla kvinnor som är här 💪 så ska hämta ett litet pris sedan. Har haft 3 underbara och givande dagar här och fick precis andra VÄLDIGT goda nyheter så nu sitter jag här som ett fån och bara ler 😁
 
Blir mer och mer irriterad på nya kollegan. Hen har tydligen utsett sig själv som manager och samordnare och styr och ställer. Vägrar att samordna med oss andra och fjäskar för den riktiga samordnaren. Får sitta på händerna. Enligt hen så kommer hen få referens som chef och samordnare. Hmm.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Torp på ca 70 kvm. Låg takhöjd. Kamin finns, och köksfläkt ansluten till skorstenen. Badrumsfläkt finns, samt fönster i badrummet...
2
Svar
31
· Visningar
1 955
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
777
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 300
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ Fyll gärna på med era glömska stunder. :p Idag för nån timme sen skulle jag stänga fönstret pga att det blev för kallt. Tänkte att jag...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 771
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp