Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Familjen har lamnat efter en mycket trevlig dag. Tunnbrods rullarna imoponerade da ingen haft en "riktig" pa manga ar, och tartan blev riktigt bra. Men nu ar jag helt slut. Jag borjade baka tunnbrod klockan 8 i morse ... och sedan har dagen gatt i ett.

En fantastiskt trevlig morsdag, men jag ar sa trott nu.:sleep: Klockan ar inte 5 pa kvallen annu ... jag lar fa vanta ett tag innan jag gar isang. Kan det vara dags att stada mitt skrivbord och sybord kanske? 🤨 🥱
 
En intensiv vecka har startat.
Jobb mån-ons och sen ska jag me som ledsagare till Stockholm med konfirmander tors-sön.😅
Började med joggingrundan.
Nu kaffe och The Equalizer.
IMG_1921.jpeg
 
Måndag med besked. Dagens "stora" dilemma/problem i butiken....
Vi är några som kom i shorts.
Klädkod för oss har alltid varit samma jack/tröjor/piké med lite olika snitt på vad vi gör Butik/lager/sälj
Tydligen varit en livad diskussion bland butikspersonalen och kikat med sneda ögon för de har minsann aldrig fått ha shorts.
slutade med att tillträdande bc fick förklara för dem att det inte står nånstans att det är förbjudet.
Så nu startade hen morgonen med att kolla med oss om det är ok att lösa ut shorts i kassan så vi blir mer enhetliga och får tyst på övriga.

Socken lekstuga 🙄🤣
 
Man gillar ändå när man har världens klump i magen över att åka till jobbet, möts av trevliga nyheter (chef borta hela veckan) och sedan dessutom får ett meddelande från installationstekniker över något som man haft minipanik över hela helgen: "Tjena Wonderwoman! Hörde att du skulle fixa X men var osäker över det. Ska jag komma över så kan vi sitta tillsammans och fixa med det?" Komplett med wonderwoman-gif.

Så två stenar lyfta av axlarna och dagen ser ut att bli helt okej ändå!
Dock trött som en giraff, inte sovit så bra alls senaste veckorna och det börjar märkas. Ska träffa nya psykologen i dag också, och för första gången känner jag att jag ser fram emot möte med psykolog. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Torp på ca 70 kvm. Låg takhöjd. Kamin finns, och köksfläkt ansluten till skorstenen. Badrumsfläkt finns, samt fönster i badrummet...
2
Svar
31
· Visningar
1 955
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
780
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 300
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ Fyll gärna på med era glömska stunder. :p Idag för nån timme sen skulle jag stänga fönstret pga att det blev för kallt. Tänkte att jag...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 772
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp