Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
I dag har jag spenderat 4 timmar att "direct" trafik utanfor en av vara skolor. De delade ut alla datorer/teblets for hela distriktet och kon var monumentalt lang och val medvetna hur illa foraldrar kor runt skolor placerade de mig pa gatan utanfor. Jag har vid nagot tillfalle berattat att jag brukade vara med och skota trafiken med Sheriffen's folk nar jag bodde i Florida.
En polisbil med blinkande ljus korde upp nar jag aldeles nyss hade borjat ... han tittade pa mig och undrade vad som pagick. Nar jag forklart skakade han pa huvudet och muttrade att det var en "hot mess" innan han tittade pa mig och talade om vilket vansinnigt bra job jag gjorde ... innan han glatt akte ivag igen. :p Han var nog mest glad att han inte behovde stalla sig dar och skota trafiken.

Det var dock riktigt kul sa har i Corona tider ... vi ar ju i "lock-down" sa det var riktigt skont att komma ut utan att riskera att nagon skulle komma for nara och andas pa mig. :p
 
Ah-Meh!! Nu är jag lite täppt i näsan också, säkert bara för att jag tänkte köpa dricka imorgon då det blev för tungt att bära hem allt idag :banghead::banghead::banghead::banghead:
Vad fasen ska jag göra :arghh: Hade planerat två särskilda läskflaskor från hemköp .. :cry:
Får se hur jag mår imorgon...
 
Eventuellt blir idrotten av i alla fall, bara för att vi redan fast introduktionsträffen! Helt inställt var det tydligen bara för de som inte börjat alls ännu :)

Så jag har skrivit och reflekterat på över ett helt A4 på en enda fråga :crazy:
Läraren gav absolut inga instruktioner eller max antal tecken, sidor eller ord. Jag har med andra ord inte en susning om när det räcker? Borde för övrigt sova, men har ångest över att jag inte fått tillräckligt mycket gjort idag. Ångesten blir mindre av att jag försöker arbeta undan grejer nu, så det är därmed också vad jag gör...

Mina mediciner hjälper inte alls ikväll, har ångest och är inte det minsta trött. Jag vill sova! :arghh:
Det här veckan har inte varit bra för mig. Har somnat på tok för sent nästan varje dag, en natt var jag till och med vaken till 07.00 på morgonen, vilket inte har hänt på sjukt länge. Men jag ska inte klaga, har ändå inte sånna nätter så ofta numera vilket jag är väldigt tacksam över.
 
Somnade snabbt. Drömde massor men det jag minns mest från drömmen är att en man slog mig i huvudet med en stoppskylt och sen när jag låg avtuppad på marken högg han huvudet av mig med stoppskylten 🛑
Tån verkar ha läckt lite i natt tyvärr, och jag måste i väg i dag till psykolog. Skor plus skadan kommer att vara riktigt jobbigt. Planerar att ha plastpåse på foten :D

Eftersom jag ska till Östermalm vid lunchtid-ish tänkte jag försöka hitta något att äta där. Stötta lokala restauranger osv. :up:
 
Somnade snabbt. Drömde massor men det jag minns mest från drömmen är att en man slog mig i huvudet med en stoppskylt och sen när jag låg avtuppad på marken högg han huvudet av mig med stoppskylten 🛑
Tån verkar ha läckt lite i natt tyvärr, och jag måste i väg i dag till psykolog. Skor plus skadan kommer att vara riktigt jobbigt. Planerar att ha plastpåse på foten :D

Eftersom jag ska till Östermalm vid lunchtid-ish tänkte jag försöka hitta något att äta där. Stötta lokala restauranger osv. :up:
Hur vet du att det var han om du var avtuppad? :sneaky:
 
Någon plingade på dörren inatt vid 01.16. Hunden skällde så vi vaknade med världens ryck och fick springa upp och hämta honom, och när jag kom tillbaks och satte mig på sängkanten så hade jag ännu inte fattat vad han skällt på. Var helt yrvaken. Då plingar det igen och hunden blir helt galen igen. Jag springer efter, kollar i kikhålet och ja, där står en man. Alltså jag blev så jävla rädd. Har kollat alldeles för mycket på krim och skräck på sistone för ens våga öppna brevlådan och fråga vad han ville. Gick tillbaks till sängen, diskuterade med sambon om vi borde öppna. Tänk om det hänt något? Men nej, man öppnar väl inte dörren mitt i natten till en främling? Vi har ingen kedja heller. Sambon gick upp och kikade, då var han borta.

Blev helt uppjagad inatt och hade svårt att somna om, tänk om han kommer tillbaks? Men man tänker ju inte rationellt när man är helt yrvaken heller. Han såg rätt vinglig ut när jag kollade genom titthålet. Tänker att det var någon rejält berusad som gick fel?
 
Någon plingade på dörren inatt vid 01.16. Hunden skällde så vi vaknade med världens ryck och fick springa upp och hämta honom, och när jag kom tillbaks och satte mig på sängkanten så hade jag ännu inte fattat vad han skällt på. Var helt yrvaken. Då plingar det igen och hunden blir helt galen igen. Jag springer efter, kollar i kikhålet och ja, där står en man. Alltså jag blev så jävla rädd. Har kollat alldeles för mycket på krim och skräck på sistone för ens våga öppna brevlådan och fråga vad han ville. Gick tillbaks till sängen, diskuterade med sambon om vi borde öppna. Tänk om det hänt något? Men nej, man öppnar väl inte dörren mitt i natten till en främling? Vi har ingen kedja heller. Sambon gick upp och kikade, då var han borta.

Blev helt uppjagad inatt och hade svårt att somna om, tänk om han kommer tillbaks? Men man tänker ju inte rationellt när man är helt yrvaken heller. Han såg rätt vinglig ut när jag kollade genom titthålet. Tänker att det var någon rejält berusad som gick fel?
Fy vad läskigt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej, jag har varit arbetslös nu ett bra tag och känner mig värdelös som aldrig får nåt riktigt jobb. För 3 år sen läste ja till...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 438
Senast: escodobe
·
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
538
Senast: tott
·
IT & mobiler Mitt viktigaste Instagramkonto har blivit avstängt, helt utan förvarning. Jag påstås ha brutit mot någon regel. Har ingen aning om...
Svar
18
· Visningar
1 477
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 921
Senast: RedQueen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ont i ryggen efter förlossning
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp