Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Zolpidem. Har inte tagit den typen innan och tar de kanske för tidigt. Rädd bara att det då istället blir åt andra hållet, för sent.

Hinner inte yoga så ofta tyvärr eller det är ju såklart hur man prioriterar. Bästa är nog att yoga ca 20 min på förmiddagen


8 timmar stod det att det tar innan den går ur men jo är ffa en insomningsmedicin. Ska försöka ta den lite senare kväll!
Lägger till att grejen med insomningstabletter är att de ska hjälpa till med just insomningen, och att de verkar snabbt. Missar man det tåget, så kan det vara lätt hänt att göra knäppa saker som jag skrev. Har själv insomningsproblem och tycker att Zolpidem är det som hjälper mig bäst, men det går absolut inte att ta dem ett tag innan man lägger sig.
 
Mörkret gör att jag tror att det är läggdags. Men klockan är inte så mycket. Jag vill soooova!
Dessutom har jag skoskav...
 
Jag som tänkte be om hjälp här :cautious::rofl: Men ja, blåa bläckpennor försvinner ned i någon drakes djupa mage under huset, de försvinner som en tok!
Jag kom såhär långt:
Känns inte riktigt så ultimat :cautious:
Hmmm, näää :o
Men du är på god väg, det känner jag :up:

När jag ska tänka ut något att skriva så blir det mer som en arg tvättstugelapp... :angel:
 
Här är jag. *Räcker upp handen.*

Allting som det går för mycket av ligger på mitt kontor. Vill man ha en av de sakerna får man komma till mig och motivera varför. Fungerar alldeles ypperligt om jag får säga det själv. :sneaky::D
@grodan21 Så som karinstarin gör, gör vi också. Men vi måste ha en hel del lättåtkomligt och det får aldrig ta slut, det är ett av problemen.
 
Haha, men kära du. Du ska helst ta zolpidem kanske en kvart innan läggdags, helst när du är i sängen. Man kan göra helt knäppa saker om man fortsätter vara aktiv.
Jag äter Zolpidiem för sömnen. Tar dem runt 21, det tar långt tid innan de "tar".
Men jag har ändå ätit dem nu i 7 år...
 
Är riktigt trött nu. Och tinitusen är på högvarv, vilken den blir när jag är trött/orolig.
Släpper nog alla spänningarna i kroppen från gårdagens pärs
Fick en ångestattack när jag hade satt mig i gynstolen. Den hade börjat komma när jag fick sitta och vänta på min operation, satt ju där i 3½ timme
Tycker det var dåligt av dem att inte kolla hur man mår. Det står ju i min journal att jag har mkt ångest och depressioner...
 
Hmmm, näää :o
Men du är på god väg, det känner jag :up:

När jag ska tänka ut något att skriva så blir det mer som en arg tvättstugelapp... :angel:
Jag försöker tänka KUNDVÄRD-aktigt :nailbiting::cautious: men jag har inte någon aning om vad mer jag kan lägga till eller ändra på 🤔
 
@grodan21 Så som karinstarin gör, gör vi också. Men vi måste ha en hel del lättåtkomligt och det får aldrig ta slut, det är ett av problemen.
Vi måste ha typ allt lättåtkomligt, de andra anställda i huset är våra kunder så vi måste typ ligga ett steg före och ha allt påfyllt. Som sagt så är det bara USBar som det inte är helt fritt fram av 😅 Men det är egentligen bara att gå till oss och be om en så får man en oavsett vad.
 
Försöker hitta en grav för en gammal vän, jag minns att jag har hittat graven förut men nu lyckas jag inte :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
16 007
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 504
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 726
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 662

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp