Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick inbjudan till visning på en lägenhet utan enskild dusch :o
Jag vet inte, erfarenheter?
Det finns alltså gemensam i källaren.
Jag kan annars duscha på jobbet tänker jag.

Ska iaf på visningen och skaffa mig en uppfattning 🙂
Det hade inte passat mig, hatar att duscha :o så det måste vara smidigt att göra. Plus att jag tycker källare är extremt läskiga, det kan ju bo massmördare där :o
 
Det hade inte passat mig, hatar att duscha :o så det måste vara smidigt att göra. Plus att jag tycker källare är extremt läskiga, det kan ju bo massmördare där :o

Ah, frågan är ju hur många som delar, hur fräscht det är och lås mm.
Sen tänker jag nog duscha på jobbet. Men jag är väldigt sugen på att hitta nått eget och det är jättesvårt att hitta något här. Mycket talar för denna, billig, central, parkering och tillgång omgående.
Sitter hemma hos föräldrarna just nu pga separation :crazy:
 
Fick inbjudan till visning på en lägenhet utan enskild dusch :o
Jag vet inte, erfarenheter?
Det finns alltså gemensam i källaren.
Jag kan annars duscha på jobbet tänker jag.

Ska iaf på visningen och skaffa mig en uppfattning 🙂

Jag bodde ett år i lägenhet med dusch i källaren. Det funkade bra! Inga konstigheter alls. Men allt hänger ju på att det städas och att folk tar ansvar för det gemensamma utrymmet så att det inte blir äckligt.
 
After Eight med ananas och mango är mycket godare än originalet 😋.

Den är vansinnigt god! Jag var tveksam men gillar att testa nytt så jag köpte när jag var på väg till särbon för att hälsa på när han jobbade. Han och hans kollegor (två st) åt nästan upp hela asken! :rofl:

Men jag sörjer fortfarande After Eight Irish Cream som fanns för många år sedan, det är det godaste jag ätit i den vägen :cry:
 
Ingen större lust att jobba idag... Men får väl få lite gjort på förmiddagen i alla fall. Sen blir det lite hattigt under em med hämtning av barn och förberedelser inför lucia kl 17.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
60 681
Senast: Mia_R
·
Svar
2 002
· Visningar
63 087
Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
732
Senast: Blyger
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 720
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp