Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
... är det en passande middag? Kladdkaka och glass till efterrätt :cautious:
Vilket som, så behöver jag något lätt till middag uppenbarligen :angel:

Som jag brukar säga: fördelen med att vara vuxen är att en kan äta glass till frukost och kakor till middag! Så jag röstar ja :angel:

Mvh hon som ska skärpa till sig rejält med kosten (vill ner XXkg i vikt och utmattningen vill gärna ha upp den några kg till istället..:cautious::mad: ) och därför lever genom andra! :D
 
Som jag brukar säga: fördelen med att vara vuxen är att en kan äta glass till frukost och kakor till middag! Så jag röstar ja :angel:

Mvh hon som ska skärpa till sig rejält med kosten (vill ner XXkg i vikt och utmattningen vill gärna ha upp den några kg till istället..:cautious::mad: ) och därför lever genom andra! :D
Jag behöver också skärpa mig med kosten (eller läsken egentligen), men eh ... Jag måste väl vara snäll mot dig va? :angel:

Får se om jag hittar något litet till middag, så passar det med en kladdkakemugg efter det :p
 
Jag har städat och insektssprayat i garderoben (sån platsbyggd historia, jag har helt andra saker än kläder i den/dem!) (förebyggande städning, gör det några gånger om året). Ätit lunch och nu ska jag stoppa tillbaka grejerna. Sen städa av hemma, när jag ändå är igång!
 
Så. Fått läkartid på tisdag och kurator på torsdag för hjälp med stresshantering. SSK sa att man lägger till undersökningar om man misstänker sjukdom, det får läkaren ta ställning till, inget de gör som sådär, utan nu är fokus på min psykiska hälsa och hon tycker att av det jag berättat om jobbet är tydliga tecken på snarare det än något annat ❤.
 
Halleluja, jag hittade min kattsand så jag inte behöver köpa annan sort, nu ska jag bara få bram den eftersom den naturligtvis står längst ner av fyra tunga lådor.

Pratade med en lampförsäljare som påpekade att solcellslampor fungerar dåligt i Sverige pga för lite sol, så det är ännu ett argument mot mina fina lampor
 
Så. Fått läkartid på tisdag och kurator på torsdag för hjälp med stresshantering. SSK sa att man lägger till undersökningar om man misstänker sjukdom, det får läkaren ta ställning till, inget de gör som sådär, utan nu är fokus på min psykiska hälsa och hon tycker att av det jag berättat om jobbet är tydliga tecken på snarare det än något annat ❤.
Bra jobbat! :up: :heart
 
Morning Sunshine ...

Di-Di.jpg
 
Har mått jävligt dåligt idag. Vettefan vad det är men möjligen blodtrycket. Väldigt kallsvettig och andfådd, plus odefinierbart illamående. Iskall i ansikte och händer och pirr i fingertoppar, läppar osv med känselbortfall. Hade varit intressant att ha en blodtrycksmätare.
Hur är det med dig nu?
Använder du giftiga färger när du målar?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
839
· Visningar
44 956
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 157
Senast: Marita73
·
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
637
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp