Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga.

_20240127_173327.JPG


Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
 
Så sugen på libanesisk mat men det kostar mer än vad jag vill betala så jag tog en clementin för att fundera på vad jag vill äta av det jag har hemma.
 
Städat bort lite mer av julen idag, hjälpt sonen att baka kladdkaka, tagit med densamma till stan och ätit lunch på Donken efter innerlig önskan från liten människa. ❤️

Betalt räkningar och inser att det blir en snål månad, det är det iofs alltid, men snålare än vanligt pga elräkning… :wtf:

Ska hänga tvätt och snart är det dags att natta barn, dagen har gått orimligt snabbt! :cautious:
 
Råkade somna och vaknade upp till 20 missade samtal. Tydligen hade tandvärken lagt sig så nu är jag på g till middag.
På vägen ut stöter jag ihop med husets hip-hop stjärna tillsammans med ett gäng som ser ut som typ Dödspatrullen. Han bara typ ”åh Törnis mitt hjärtas fröjd och glädje”.
Så jävla off kommentar :rofl:
 
Råkade somna och vaknade upp till 20 missade samtal. Tydligen hade tandvärken lagt sig så nu är jag på g till middag.
På vägen ut stöter jag ihop med husets hip-hop stjärna tillsammans med ett gäng som ser ut som typ Dödspatrullen. Han bara typ ”åh Törnis mitt hjärtas fröjd och glädje”.
Så jävla off kommentar :rofl:
Citat Från love is blind tydligen
 
Åh vad älskar tandläkaren som kan få en rädd mig att skratta under rot-jobb med tand. ❤️ Tydligen hade den förkalkats och dött inifrån på ngt vänster. Sambon gjorde lite ärenden under tiden och ringde tandis när vi just var klara. Tandläkaren sa ngt om att det här är en av de värsta smärtor man kan ha. Så nu tar du hand om henne.
Sambon: ”Kan hon laga middag ikväll? Annars åker jag!”
Gubbjävel! 🙄🤣
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 432
Senast: Scata
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
804
Senast: manda
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 234
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 803

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Glass
  • Strejk

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp