Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på att hc ska ringa eftersom jag uppenbarligen måste ut och köra i snöskitvädret pga läkare som vägrade tfntid igår.

Gjorde bort att handla igår, just för att slippa pallra mig ut idag 🤷‍♀️
 
Läser om hur sociala medier medier inte längre är sociala medier utan olika former av försäljningskanaler, och användarna börjar dra sig ur dem. Många undrar om det överhuvudtaget finns något socialt media kvar, så som ursprungstanken var. Trenden i år verkar gå mot mindre, autentiska sociala nätverk. Min enda tanke kring detta är - Buke är trendigt! 🎊 😆
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 428
Senast: Scata
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
804
Senast: manda
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 234
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 803

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp