Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Allt kommer ändå före "städa" på en skala :p
Men ungefär! Fast jag har folk som kommer och hämtar ett bord imorgon så jag borde verkligen... å andra sidan är jag rädd att de kommer att vilja se alla djuren om de kommer in i lägenheten (de är halvbekanta) och jag vill verkligen inte det så jag tänkte släpa ut möbeln själv och möta dem vid ytterdörren ändå. :D
 
Äter honungspuffar med mjölk. Mycket gott! kommer nog få magknip, men det får jag ta, behöver det här goda nu!

Har jobbat och slitit i dag trots att jag inte känt mig bra, men det gick ändå helt ok. Lugnt och skönt faktiskt. r Fick lite gjort och det känns bra!

Gjort fiskpudding och ätit det. Varit ute med spionen och även hjälpt syster med deras toalett via Facetime :D De hade stått i en och en halv timme för att lösa det när jag ringde och hade lösningen :). De har flyttat in i huset nu som de hyr- min syster och min son hyr det ihop. Fint och mysigt och de håller på som bäst med att packa upp och ta det sista. Jättekul att se hur de har det!

Skönt med ledigt i morgon faktiskt, underbart!
 
Nu är jag alldeles för mätt och har inte ätit upp alla puffar. Undrar om spioner gillar puffar!

Vi ska nog gå och sova alldeles strax, är väldigt trött faktiskt. Tänkte fortsätta i morgon med min påbörjade sortering av lådorna. Jag var på god väg och så tog orken slut i veckan här. Hoppas på att hitta lite av den i morgon, blir ju bra när det blir färdigt :)
 
Fördelen med att åka in till stan och handla på onsdagskvällen när sambon kommit hem från jobbet är att det är lugnt och skönt i affären och att kvällsfodra hästarna på vägen hem (idag även att ställa ut några spånbalar i logen med som jag också behövde fylla på med). Nackdelen att klockan var närmare 23 när vi störtade i säng 🥱.
Fick bli middag i bilen på MAX 😄; var sugen på hamburgare och milkshake meen när jag såg kalorierna och den säkert innehåller spraygrädde som jag helst undviker valde jag istället mango- och passionsmoothien till burgaren; mer kalorismart och minst lika gott 😍.
 
Vaken, lite onödigt tidigt. Men nu kan jag inte somna om. Hade ställt klockan på 06:00. Nu börjar jag bli så nervös så jag får ont i magen!!
Ska göra en grej idag som lixom känts så overklig och långt borta, men nu är dagen plötsligt här!

Jag är lite vidskeplig av mig (tydligen) så tänker inte säga vad än. Men lovar att uppdatera senare!

😱🤯😍❤️

Så känns det 😂

Och nu är jag sådär jobbig och säger A men inte B, men idag tänker jag vara det :rofl:
 
Katten väckte mig tidigt och krävde att få gosa. Nu funderar jag på om jag ska gå upp eller ligga och dra mig en stund. Ska fodra hästarna och sedan rida ut med en vän.
 
Äter frukost. Ska städa lite sedan medan matsäcksmaten lagar sig på spisen och sedan drar vi på vandring. 😁
Har sjuk träningsvärk efter tisdagens vandring, troligen orsakat av den kilometer vi vandrade i det som eleverna kallade ”kvicksand”. Dvs ett område som såg torrt ut, men som visade sig vara sand/lera och man sjönk jäkligt fort om man gick för långsamt. Tunggått minst sagt! 😆

Ser iaf mycket fram emot dagen, ska bli fantastiskt kul att umgås med genuint fina människor ute i naturen och sedan mot de gäster som kommer i eftermiddag. 😍🙌🏻
 
Vaknade i natt av granne/grannar som härjade.
Jag borde ha klätt på mig och gått ut och lokaliserat var det var. Blir så jäkla irriterad.
Är ångestig och behövde sova.
Äter frukost och gruvar mig för löparrundan.
I går åt jag för mycket av allt. Typiskt när jag har ångest.
 
Tagit en lång lat frukost. Gjorde frallor igår som fick jäsa i kylen inatt och gräddade dem imorse. Nybakade frallor till frukost är bara så :d Åt de lite varma med smör och ost. Hade vaniljyoghurt med färska hallon och blåbär till och drack te. Njutning i all enkelhet. Åt frukost i soffan och tittade på ett avsnitt av barnmorskan i East End. Perfekt start på ledig dag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 404
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
558
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 028
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
426
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp