Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dator kände definitivt på sig att det var måndag, försöker göra en omstart eftersom ett program tappat lite funktioner men datorn står bara och tuggar (just nu är jag inte jätteledsen för det ;) ).
 
Vaknade i morse med ont i nacken men tänkte inte så mycket på det då det mesta försvann medan jag gjorde i ordning mig.
Kollegan frågade nyss om jag är okej och behöver prata. Fattade noll tills hen visade mig att jag har ett gigantiskt, typ handflate-size blåmärke i nacken :confused:

Jag har inte tränat i helgen, jag har inte träffat någon förutom katten, och i går var det inget blåmärke där (helt säker då jag i går undersökte baksidan av öronen noga pga de kliade konstigt)
Spännande...
 
Mår ganska bra och sitter hemma och jobbar. Ska iväg till nya kontoret efter lunch för ett gemensamt möte. Blir trevligt att träffa alla. Jag hoppas att skrivbordet levereras innan helgen så att jag kan börja sitta där iaf nästa v.
 
Jobbar. Har varit på juristmöte på regionkontoret och har skrivit ner lite stödord. Ska sammanfatta det till ett ledningsmöte nästa vecka. Den sammanfattningen siktar jag på att göra på torsdag eller fredag.
 
Det är tillräckligt varmt för att sitta på balkongen, och jag är ledig :banana:
Nu ligger jag på balkongsoffan med laptopen, har på mig en lite varmare tröja också för då går det att äta glass. Det här är helt klart en ny favoritplats för såväl mig som unghunden, hon tycker det är sååå spännande att ligga och titta ut :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
58 904
Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
21
· Visningar
1 544
Senast: Luff
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
63 455
Senast: Mia_R
·
  • Omröstning
Samhälle Provar göra en tråd om detta viktiga ämne.
2
Svar
30
· Visningar
8 239
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp