Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagen blev lugnare än väntat och fick avsluta med att gå tidigare för att hämta krassligt barn. Som inte är så krassligt när det väl kommer till kritan.
 
Äsch, bjud på det ändå ;)
Nämen nu går det ju inte, pappor kan ju typ aldrig erkänna att de har fel, men jag gjorde ju det så jag är väl diskvalificerad for dad jokes. I synnerhet om man dessutom tar med i beräkningen att jag inte ens har barn... eller kvalificerar mig som en man över huvud taget. Men skämtet hade något att göra med att vara taggad både före och efter besöket hos tatueraren 🥴 + 🤣🤣🤣 (obligatoriska skrattet för ens eget skämt)
 
För övrigt så sitter jag i soffan och har just slängt iväg två intresseanmälningar på lägenheter eftersom jag börjat ge upp hoppet om att få sålt mitt hus och kunna köpa ett nytt där jag vill bo.

Det börjar brinna i knutarna att antingen lyckas flytta till samma ort min häst är på boot camp nu eller ta hem henne till gården där jag inte har sällskap till henne eller möjlighet att hålla igång henne så fort sommaren är över. Ingen som har något insider-tips på snabba aktievinster i flermiljonsklassen? Asking for a friend liksom bara 😇😚🎶
 
Det är måndag, det är standard att de inte har allt då. Du får lugna dig lite :D
På måndagar har de inte fått in, på tisdagsmorgnar har de inte hunnit packa upp, på onsdag eftermiddag är det slut. Vissa butiker tröttnar man på, eftersom man räknar med att ett erbjudande som är för hela veckan ska kunna köpas hela veckan om det inte står något särskilt om begränsat parti.
 
På måndagar har de inte fått in, på tisdagsmorgnar har de inte hunnit packa upp, på onsdag eftermiddag är det slut. Vissa butiker tröttnar man på, eftersom man räknar med att ett erbjudande som är för hela veckan ska kunna köpas hela veckan om det inte står något särskilt om begränsat parti.

Ja, lockerbjudanden är ett satans otyg. För på något sätt är det alltid samma butik som har slut på erbjudandevarorna... :grin:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 572
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
583
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 565
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
456
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp