Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är lite kaos i min hjärna just nu kring kattens operation.
Tack mamma som ringde i går kväll och rev upp en massa nervositet :cautious:
"Hur pratade de, lät de som att de visste vad de pratade om?", "Kan du kontrollera att de vet vad de gör?", "Är du säker på att det inte bara låter som att de vet vad de pratar om?", "Om det tar tre timmar eller något, så kan du ju ringa taxi och se till att den finns där om du måste åka akut till större veterinärklinik."

Tack, mamma :rage: Jag vet att hon vill väl. Men det är sjukt irriterande när detta alltid händer när hon vill väl.
Livet med knepig mamma...
 
1714980703584.png
 
Är hemma med värk. Rätt förväntat.
Men ska försöka ta mig till andra lägenheten och hämta städgrejerna
 
Kollar pompa och ståt på SVT1, danska kungaparet anländer med Dannebrog till Stockholm för sitt första statsbesök. Fast just nu är det bara väntan.
Fattade det som att Victoria och Daniel skulle ros ut till Dannebrog men de står kvar på kajen vid Kungaslupen.
 
Sitter just nu i en av mina få luckor mellan möten och funderar varför jag aldrig vinner på Lotto eller Eurojackpot så jag kan bli ekonomiskt oberoende. Att förvärvsarbeta känns väldigt överskattat för tillfället.
 
Lite seg. Vakna inatt av att ungkatten bråkade ett par gånger med honan- han vill leka men inte hon. Sist jag bannade honom lite såg han rätt skamsen ut :cautious:. Frukost och kaffe nere, lekt med katt och borstat honom :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 398
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
557
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 005
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
426
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp