Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Yes! Bilstädning - check :) !! Den är gammal och blir ju inte precis hundraprocentig inuti, men den blev SÅ mycket bättre ändå. Blir väldigt mycket trevligare att åka i den i eftermiddag... :) Dumt att ha gått och funderat på detta så oändligt länge. Typiskt mig dock 🤪 !

Åh det gör ju verkligen mycket!! Behöver städa min med verkligen men idag är det fokus på att mocka ut bädden som gjort sitt.
 
Vaken, lite onödigt tidigt. Men nu kan jag inte somna om. Hade ställt klockan på 06:00. Nu börjar jag bli så nervös så jag får ont i magen!!
Ska göra en grej idag som lixom känts så overklig och långt borta, men nu är dagen plötsligt här!

Jag är lite vidskeplig av mig (tydligen) så tänker inte säga vad än. Men lovar att uppdatera senare!

😱🤯😍❤️

Så känns det 😂

Och nu är jag sådär jobbig och säger A men inte B, men idag tänker jag vara det :rofl:
Helt ok. Bara vi får veta B sen 🤣🤣💕
 
Ätit upptinade jordgubbar, kollar in vad som hänt i världen och väntar på att min e-läsare ska laddas så jag kan sticka och handla.

Sitter i en tjock kofta och tofflor trots att det är en bit in i maj.
 
Sprungit en mil och är åter i soffan.
Vet inte vad jag ska göra med resten av dagen.
IMG_7856.jpeg
 
Vaken, lite onödigt tidigt. Men nu kan jag inte somna om. Hade ställt klockan på 06:00. Nu börjar jag bli så nervös så jag får ont i magen!!
Ska göra en grej idag som lixom känts så overklig och långt borta, men nu är dagen plötsligt här!

Jag är lite vidskeplig av mig (tydligen) så tänker inte säga vad än. Men lovar att uppdatera senare!

😱🤯😍❤️

Så känns det 😂

Och nu är jag sådär jobbig och säger A men inte B, men idag tänker jag vara det :rofl:
Jag har flugit till Bergen (Norge) med min fina kollega 😍
Nu har vi landat och allt har gått bra!
Första gången jag flyger någonsin 😱
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 406
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
560
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 064
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
428
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp