Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har en liten lista: Återvinningen, skaffa bensin till gräsklipparen, lämna tillbaks böcker till biblioteket, systemet, Lidl... Vi tänkte få några saker gjorda nu på förmiddagen :) ! Sedan tror jag att jag ska ta tag i lite släktforskning igen. Se om jag hittar några sensationer (positiva eller negativa ;) ) i släkten :D !
 
20240510_095647.jpg

Tar mig igenom fredagsmorgonen genom att hälla i proteinmilkshake i kaffet 😍
 
Vi ska skaffa torktumlare. Ringde butiken och frågade vad de har hemma och när de kan leverera.
Är inte helt säker på om vi verkligen beställde en eller om det var mer rådgivning. Jag tolkade det som råd, maken som en beställning.
Vi får väl vänta till nästa vecka och se om det dyker upp någon torktumlare.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 406
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
561
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 088
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
431
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp