Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbar och försöker besluta några saker. I vanliga fall går jag mycket på magkänsla, men den säger inget alls just nu. Ibland hade det varit skönt med en chef som kan säga vad jag ska göra :p
 
Men vad skönt! :heart
Ja, verkligen! Det är ju precis så det ska vara, att man går in och ändrar/rättar till när det blir fel/missförstånd. Men för mig känns det så konstigt… och att han dessutom tog initiativet till att ändra alla tidigare journalanteckningar (jag skrev bara att jag vill att de noterar att jag motsagt mig de felaktiga sakerna). Jag är verkligen inte van vid att det går så smidigt och enkelt och att bli trodd i det jag säger 😅
 
Phu vilken dag. Den började med nästan en timmes träning och har sedan bestått av olika lekdejter för barnen. Nu tar jag några lugna minuter med en kaffekopp innan jag plockar in tvätt och funderar på vad alla tavlor som plockats ner ska ta vägen.
 
Fördelen med att bo i storstad är att det finns köpcentrum som har öppet även på röda dagar. Shoppat väldigt lätt och sitter nu på restaurang för lite mat.
 
Fick god lunch hos päronen. Sen köpte jag en bok. Michael Conellys Ökenstjärna. Älskar Bosch.
IMG_7880.jpeg
 
Sådärja! Svettigt värre och lite öm i framförallt armarna men nu är pållans bädd på gödselstacken!💪. Sparade lite av det bättre av gamla i botten som skydd mot halka men skönt att ha det gjort då den hade tjänat sitt syfte och hög tid att slänga ut. Nu blir det hålla efter både urin o träck 😊.
#svettärfettsomgråter

Kände för att ta det lugnt efter ansträngningen så fick bli att skritta barbacka I grimma och grimskaft och bara kravlöst mysa runt på ridbanan och runt på gården, betydligt bättre än helvila idag med🥰. Härligt vårigt med fölrace, träd som slagit ut och hindra pållan från att dra ner huvudet och beta 😆.

Nu efter en välbehövlig dusch blir det att steka falukorv och stuva makaroner 😋.
 
Är så fruktansvärd sugen på något sött. Ätit middag och det är alltid då sötsuget river. Nej, jag ska inte klä på mig och gå ut och handla något. Jag ska inte heller äta sorbet som ligger i frysen, eller (oöppnade) asken Noblesse.

Det får bli mer jordgubbar - än vad som egentligen är nyttigt för mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 406
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
561
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 081
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
430
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp