Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hämtat välbrunnen hästdynga hos granne. Kört kärran till närmaste stad och lassat av en del hos avkomma. Nu är kärran hemma och jag lunchad. Om en stund ska jag samla mod och styrka att lasta av den.

Ungefär som att tömma en permanetbädd. Bara det att innehållet ska sprias över kökslandet.
 
Släpat mig upp och slängt in tvätt. Tråkigaste som finns. Måste åka till hemköp idag och passa på att slänga en massa kartonger och annat i återvinningen. Har en viktig grej att göra idag men olusten kryper i mig och motståndet. Men det är obligatoriskt att det blir gjort.
 
Sitter och njuter av havet och solen. ☀️

20240512_123606.jpg
 
Släpat mig upp och slängt in tvätt. Tråkigaste som finns. Måste åka till hemköp idag och passa på att slänga en massa kartonger och annat i återvinningen. Har en viktig grej att göra idag men olusten kryper i mig och motståndet. Men det är obligatoriskt att det blir gjort.

Hur mår du idag? 🤗
 
Hämtat välbrunnen hästdynga hos granne. Kört kärran till närmaste stad och lassat av en del hos avkomma. Nu är kärran hemma och jag lunchad. Om en stund ska jag samla mod och styrka att lasta av den.

Ungefär som att tömma en permanetbädd. Bara det att innehållet ska sprias över kökslandet.
Fördelen med hästdynga är att den inte ens behöver bli brunnen. ;) Rosor älskar färsk hästskit. ;)
 
Kört städroboten några omgångar. Man måste plocka undan så att den inte fastnar och det är segt. Annars skulle jag dammsuga oftare. Sen vill jag bevaka så att den inte tömmer själv utan jag vill tömma den i soppåsen. Borde egentligen gå att ställa in så att den inte tömmer automatiskt. Och nu kör jag en tvättmaskin.

Dottern kommer ju ikväll så att vi byter tillbaka bilarna och igår skämdes jag för mitt ostädade hem. Energin räcker inte alls till för städning.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 570
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
582
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 538
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
454
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp