Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har tråkigt. Damerna pratar smink och naglar, herrarna pratat modellflygplan. Barnen härjar runt.
Jag spelar Quizkampen men ingen verkar ha tid att spela. Vill hem igen!

Nu slog det mig att jag glömt att köpa apelsin till ponny :( Får ge honom en nyårsapelsin istället.
 
Om någon minns detta så kan jag nu meddela att paketet kommit fram utan att vara allt för mycket förstört:
11E600C5-85C3-4092-8C60-17BCF5F2003A.jpeg
Adress lappen har fått några vattendroppar på sig och blivit lite utsmetad men fortfarande läsbar. Och snöret är lite plattare, men annars är det helt :up:
 
Kl är 19.00 här och kom precis hem från en em-ritt :love:

Klockan midnatt kommer jag och sambo face-timea min bror med familj, borde vara kalle-tid i Sverige då :laugh:
Kom på en sak som jag måste fråga om denna fantastiska jul-låt, som nästan går på repeat här :angel:

Varför är den bannad hos förskolor i Queensland och VAD är det underförstådda i den som vi inte fattar?? Fråga din sambo är du snäll :up:
 
Skattar åt min eländiga förmiddag.

Vaknade med en kristallsjukeattack. Det tog ett bra tag innan jag kunde gå utan att hålla mig i väggarna.

Har knappt tordats gå ut eftersom det ser ut som jag dragit en helflska starkt. Vinglar rejält.
Misstänker att grannar och förbipasseande skulle tro att jag är gravt alkoholiserad. :rofl: :rofl: :rofl:
Så jag är rädd om mitt rykte och håller mig inomhus i görligaste mån.

Har ägnat rätt myckt tid till att göra epleys manöver för att få bukt på det och lyckats sådär. Men nu går jag rakt i alla fall. :D

God snurrig jul bukevänner!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
716
Senast: skogaliten
·
Anläggning Hej! Vi har en ganska plan yta hemma på vår gård där vi tänkt göra en lite budget versions paddock så småningom det enda är att det är...
Svar
4
· Visningar
876
Senast: tara
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 597
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 231
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bilsätesskydd
  • Valp 2023 -den andra
  • Katter med olika foderbehov

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp