Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Findus chillar intill mig…
 

Bifogade filer

  • 55242E13-536A-47A1-9EAB-D84C8B5BCD9D.jpeg
    55242E13-536A-47A1-9EAB-D84C8B5BCD9D.jpeg
    275,7 KB · Visningar: 38
Gud jag är PIGG?! Ångrar nästan att jag mailade vc idag som en jobbig inbillningssjuk tant. Har kanske blivit frisk av mig själv? Har bara 38,5 nu. Funderar nästan på att ta en nattpromenad i kvarteret!
 
Hittade min sambo lyssnandet på musik berusad och storgråtandes i vårt bubbelbad ute. Nu mår han bättre men det skär i hjärtat.
Sitter på toa själv nu och försöker hålla inne tårarna.
Fuck cancer

(Svärfar gick bort exakt 1 vecka sen och han har det tufft.)
 
Hittade min sambo lyssnandet på musik berusad och storgråtandes i vårt bubbelbad ute. Nu mår han bättre men det skär i hjärtat.
Sitter på toa själv nu och försöker hålla inne tårarna.
Fuck cancer

(Svärfar gick bort exakt 1 vecka sen och han har det tufft.)

Kanske är dumt att dricka sig berusad när man är så ledsen? Men jättebra att du har lite koll på honom!
 
Jag sitter nu pa “urgent care” och vantar pa min tur. Jag pratade med min lakare I morse och han sa att jag maste aka in sa nagon far titta pa mig i dag. Sa har sitter jag nu och lar sitta nagon timma innan jag far komma in, da det ar lang ko I dag. 😶
Nu kom en tjej med en Vagner och bjod pa olika “crackers”, klubbor, vatten, juice, och lite mer som en uttrakad person kan vilja ha. Battre service an inrikes flyget nufortiden 😋
 
Sitter och är nostalgisk över uråldriga datorspel på den tiden då man inte behövde slåss, utan kunde vandra runt och upptäcka. Liksom att grafiken var så begränsad att gameplay faktiskt behövde vara bra.

Älskade LucasArt spelen (Monkey Island ftw!) Journeyman Project och liknande. Funderar var man kunde hitta motsvarande idag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
66 360
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
71 861
Tjatter Min ena katt blev plötsligt akut sjuk, vi tror på salmonella och inväntar provresultat. Vi har fågelbord ute och jag antar att...
Svar
13
· Visningar
811
Senast: mamman
·
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
51 52 53
Svar
1 055
· Visningar
30 593

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp