Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var skönt med promenad :). Var som sagt till jobbet och gjorde upp plan så nu är det fixat samt kul att träffa några av mina fd kollegor :). Kändes faktiskt helt okej att gå dit eftersom jag ju sen skulle lämna det så ingen ångest eller sånt som jag trodde först :). Sen på vägen hem fick jag köra förbi grannsamhället för att hämta upp min fotobeställning (av någon anledning skickades det inte till min närmaste butik) och passade på att handla lite; skönt innan allt folk ramlar in på fredags em 🙃 . Efter lunch och kaffe ska jag ta tag i städning så pållan får vila idag :).
 
Har ont i magen. Måste ringa till en släkting som LPT och hen är redan arg på mig. Men det finns bara jag och min syster kvar som har någon kontakt med hen.

Värre på något sätt att jag ringde tidigare och fick tag på någon som sa, ring tillbaka om 20 minuter, så jag kan sitta och stressa.

Edit: för att ge mig lite råg i ryggen har jag köpt en fågelmatare och solrosfrön/jordnötter så nu blir det kattv på hög nivå i höst/vinter
 
Enda fördelen med att min sköldkörtel verkar spårat ut helt är kanske att jag nu kan bli smal igen med piller? I övrigt har jag inte hittat ngt positivt på ett tag.

Jo att jag har orimligt låga levervärden. Ska nog unna mig ett glas vin 🍷 😆
 
Jag har blivit befordrad till kattsäng :heart och ska titta på dokumentären om Allan (All In). Fick nybakat gofika när jag kom hem från jobbet :d


IMG_20211008_171250.jpg
 
Samtal avklarat, hen talade i nästan en och en halv timme till mig. Men tack och lov misstänker hen inte att det är jag som anmälde (var det inte). Hen har fått min nummer så hen kommer ringa upp senare.

Men tyvärr är det fullt förståeligt varför det blev LPT :( Skär i hjärtat att se hur dåligt hen mår.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
64 361
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
70 503
Tjatter Min ena katt blev plötsligt akut sjuk, vi tror på salmonella och inväntar provresultat. Vi har fågelbord ute och jag antar att...
Svar
13
· Visningar
761
Senast: mamman
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
59 739

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp