Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ibland är man onödig i sitt tänkande. "Oj blev visst lite andfådd av att bära en lite överfull back med ved". Nä men det är ju onormalt eller så...Jag kanske har astma?!?(vet ju att det kan vara ärftligt) . Hostar med flit utan behov, hm låter ju "konstig/"trummande" är väl så astma kan låta eller?!? Fick upp nån illasmakande slemklump (ursäkta äckel). Tar in nästa back med ved. Oj hoppla, fyller ställningen snabbare än jag brukar; jag har ju burit mer åt gången. Ja jo det är säkert stora fel på mig. Den där boken "Kvinnor som tänker för mycket" blir mycket intressant! Ska jag erkänna.
 
Har tryckt i mig lite ångestdämpande och försöker fokusera på jobbet. Har värmt lite köttfärssås från igår som jag ska äta till lunch.

Det var kanske någon mening med att man blev sjuk just denna veckan när grannarna flyttar in så man kan vara hemma istället för att sitta på jobbet med ångesten upp i halsen...
 
Känns oerhört bra att reaturangägaren på skolan är jätteförkyld men kommer till jobbet i alla fall. Förbereder mat, serverar, tar betalt etc. Informerade chefen som sa åt restaurangägaren att han inte kan jobba när han är sjuk. Restaurangägaren åker hem. Är här igen i dag. För han "var hos läkaren igår och det är astma".
Eh nej, när man har astma kallsvettas man inte, är snorig, febrig etc. Jag har många kompisar med astma och de låter och ser inte förkylda ut. Är något helt annat.:banghead:

Kan man ens få astmadiagnos på ett läkarbesök?
 
Nu jävlar ska här målas!
Rått-snubbarna i källaren smsade nyss: ”hej Törnis, hörde att det var fest igår”

Vafan detta hus läcker som ett såll. Alla har stenkoll :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 682
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 246
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 382
Senast: tuaphua
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 382
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp