Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Västtrafik verkar ha en dålig dag idag... typ en dag i klass med "jag skulle inte ens gått upp ur sängen". Fast det hade ju blivit jobbigt för alla oss som måste komma till skolan och jobbet :crazy: :D

03013402-12D5-499F-A79C-EA04C39DDDD5.jpeg
 
Hunden tyckte det var helfestligt att vara hos veterinären :D Hon är lite av den osäkra sorten och kan bli morrig och boffig men inte idag 😅 Sen fick man ju godis av den snälla veterinären också :d

Snart jobbat klart. Funderar på om jag skulle börja ställa fram stakar och stjärnor på övervåningen. Där ska inga gardiner bytas.
 
Fy fan. Helvetet brakar löst på jobbet. Flera hemma, en bröt ihop och gick hem igår. Idag kom chefen och ifrågasatte varför jag inte hann allt i lördags. Då jäklar fick jag nog och sa ifrån.

Bra rutet! En riktig skitchef som inte fattar att i dagens läge ska man vara mer än vanligt försiktig med personalen och verkligen se till att peppa och stötta.
 
En vill hämta utrustningen från garaget, jag gick ned med den precis när hen hörde av sig. Och sedan kom ett sms om att hen kommer om 20 minuter.
Well, jag har inte haft en enda rast (förutom långlunchen) på hela dagen så jag tar den här i garaget :D:rofl:

Edit: Tur att de ville ha en kontorsstol. Så att jag kan sitta i den.

Men... blir lite sugen på att åka med den nedför backen där man kör ned från plan -1 till -2 :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 596
Senast: skogaliten
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 782
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 635
Senast: BernT
·
Mat Jag vill göra Keto/LCHF osttortillas dvs kunna ha ett knaprigt ostskal att fylla alternativt rulla in saker direkt i pannan och göra en...
Svar
3
· Visningar
486
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp