Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man passar oftast bäst i sin naturliga hårfärg oavsett nyans :D

Tror det handlar en del om vana. Du har varit ljus många år nu va?
njae. Det håller jag inte med om.

Min naturliga färg saknar helt varma toner. Med lite blondering fick jag en friskare hudton.

Samma med tiden jag färgade det rött. Det var flera som inte trodde mig när jag sa att jag var ljus cendré
 
Har stakat ut var det ska grävas i morgon och tänker mig dessutom konferera med min kollega om jag kan åka direkt när allt är klart innan lunch. Känns som att det kommer behövas m t p allt grävande och planterande :nailbiting:
 
Äntligen maaaat! Magen e lite irriterad på mig att den varit utan lagad mat till nu😆 Havregrynsgröt till lunch vid 2 och sen fransk ananaskaka jag bjöd på i stallet ikväll ☺️.

I fm blev det en riktigt härlig ridtur på härligt pigg pålla och turen gick bla genom poppelskogen som doftar så underbart och även känna doften av sjön :love: .
 
Har ätit så mycket smärtstillande i väntan att få komma till tandläkaren att jag tror jag fått magkatarr kanske. Svullen mage, illamående, ont i magen och kallsvettig. 😬 Vad äter man som är snällt mot magen när man har magkatarr, tänker att jag lär må ännu mer illa om jag inte äter.
Jag brukar koka potatis och mosa med smör och så sylta :D. Japp, skonsam mat; lite och ofta är viktigt för magen :).
 
Jag väntar på att duschvattnet ska bli varmt och googlar möbler som de senaste dagarna :angel: Men jag blir så snål varje gång jag ser en matgrupp som kostar 4-5000 fast det är jättesnygga grupper... Känner jag mig själv rätt så lär det sluta med att jag köper nåt på loppis i furu, slipar ner och betsar det :rofl: Tiden tills inflytt(juli/augusti) känns oerhört lång!
 
Har lätt panik, ska vara på Klinisk Fysiologi på Sabbatsbergs sjukhus klockan åtta imorgon bitti och jag har redan -lokalsinne vilket blir kvadrat när jag är stressad. Har inte varit på Sabbatsbergs på ett antal årtionde och att irra runt där innan något är öppet ger mig mardrömmar. Tänker vara där en timme innan så jag hinner gå vilse x antal gånger. Ska slå på GPS men det hjälper inte.

Edit: Satt på tre alarm så jag inte ska försova mig
 
Har lätt panik, ska vara på Klinisk Fysiologi på Sabbatsbergs sjukhus klockan åtta imorgon bitti och jag har redan -lokalsinne vilket blir kvadrat när jag är stressad. Har inte varit på Sabbatsbergs på ett antal årtionde och att irra runt där innan något är öppet ger mig mardrömmar. Tänker vara där en timme innan så jag hinner gå vilse x antal gånger. Ska slå på GPS men det hjälper inte.

Edit: Satt på tre alarm så jag inte ska försova mig
De verkar öppna kl 7 om det inte finns fler än aleris, så det borde funka att ringa när du kommer till huvudentrén om inte infodisken/kassan öppnat.

Lycka till!
E985F4ED-D042-4F5E-A590-BCE59DF52770.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
53 54 55
Svar
1 087
· Visningar
31 498
Senast: Liten
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 203
Senast: hundtant
·
Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: Tassa
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 379
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp