Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var på VC och tog blodtryck idag. Sjuksköterskan frågade hur jag mådde och jag bara "varmt". Nämnde dock att det brukar vara min standardfras för jag börjar gnälla på värmen redan under vintern.. :angel:
Nyss ätit iaf. Suckar över att jag måste duscha idag men skönt att få det gjort.
 
Det är företaget som är inkompetent.

bara att man säger att du skyller ifrån dig är en enormt dålig attityd.
Ja det är ju inte som att jag på något sätt försökte skylla ifrån mig eller någon gång har varit hemma "för skojs skull", utan jag har varit hemma när jag inte varit bra och försökte idag besvara frågorna som ställdes. Kanske uppfattade någon fråga fel, men jag gjorde inte medvetet något dumt (mer än att till sist bli irriterad och svara "sova!" som svar på frågan om vad jag gör på fritiden...). Försökte dessutom förklara att en anledning till att jag varit borta många gånger är för att jag inte känt att det varit ok att jag varit borta så länge som skulle ha behövts första gången (varit borta många gånger pga hälsporre). Vet inte om det till sist gick fram...

Lyckades iaf säga till chefen att jag åtminstone vill ha en förvarning om vi ska ha sådant möte igen. Nu var det "Hej, kom, vi ska ha möte" och jag hade ingen aning om vad det handlade om förrän vi satt där och då blir det oerhört svårt för mig att hinna tänka ut allt som kanske skulle behöva sägas också :(

Känns bara så misslyckat allting. Men ja, jag kollar efter andra jobb...
 
Ja det är ju inte som att jag på något sätt försökte skylla ifrån mig eller någon gång har varit hemma "för skojs skull", utan jag har varit hemma när jag inte varit bra och försökte idag besvara frågorna som ställdes. Kanske uppfattade någon fråga fel, men jag gjorde inte medvetet något dumt (mer än att till sist bli irriterad och svara "sova!" som svar på frågan om vad jag gör på fritiden...). Försökte dessutom förklara att en anledning till att jag varit borta många gånger är för att jag inte känt att det varit ok att jag varit borta så länge som skulle ha behövts första gången (varit borta många gånger pga hälsporre). Vet inte om det till sist gick fram...

Lyckades iaf säga till chefen att jag åtminstone vill ha en förvarning om vi ska ha sådant möte igen. Nu var det "Hej, kom, vi ska ha möte" och jag hade ingen aning om vad det handlade om förrän vi satt där och då blir det oerhört svårt för mig att hinna tänka ut allt som kanske skulle behöva sägas också :(

Känns bara så misslyckat allting. Men ja, jag kollar efter andra jobb...

Är du med i facket? Om inte, blir det snarast. Du ha rätt att ha en fackrepresentant med dig vid den typen av möten.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
57 58 59
Svar
1 176
· Visningar
33 629
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 211
Senast: hundtant
·
Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
294
Senast: Tassa
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 412
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp