Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sovdags. Ont i ena höften, strålar ner i benet. Påminner om foglossningen, men tycker är skumt eftersom bebis blir 7 månader snart - och jag inte haft det sen hon kom ut.

Undrar om jag sträckte mig på träningen ikväll?
 
Har handlat mat så här på natten :D

Dvs online ;) och förundras över hur ica kan kräva veckor i förväg medan mathem ställde upp med att komma redan idag(!), fantastiskt!
Det handlar väl snarare om att mathem har sitt fokus enbart på näthandel. Ica har ett maxantal på onlinehandel som fylls snabbt. Jag har ibland lyckats få en tid dagen efter på Ica men oftast är de slut.
 
Känner mig stressad....
Bara för att gnälla får ni förklaringen också. Orkar inte göra egen tråd där jag kunnat fråga om jag är otacksam...
En av hästarna tycks dessutom vara lite halt..

En födelsedagspresent (fyllde jämt) adderade en del stress.
Känner mig på ett sätt otacksam, men att utan att checka om det är en bra idé har hon betalat arbetskraft åt mig hos sådan veteranfirma.
Jättesnällt men nu måste jag ta kontakt, kolla vad utvald person kan, tänka ut 16h jobb och arbetsleda det.
Jag som inte ens har koll på ordningen på kommande arbeten än..
Det blir nog bra när det är igång, men just nu är det jobbigt eftersom jag har svårt för sådana telefonsamtal där man behöver diskutera sådant.
Det är hennes lösning på att jag önskade hjälp med en hästhage som nu nästan är klar tack vare alla som kom på de utvalda dagarna. Och i och med att det är en skogshage var det mycket jobb.
Suck..
 
Senast ändrad:
Känner mig stressad....
Bara för att gnälla får ni förklaringen också. Orkar inte göra egen tråd där jag kunnat fråga om jag är otacksam...
En av hästarna tycks dessutom vara lite halt..

En födelsedagspresent (fyllde jämt) adderade en del stress.
Känner mig på ett sätt otacksam, men att utan att checka om det är en bra idé har hon betalat arbetskraft åt mig hos sådan veteranfirma.
Jättesnällt men nu måste jag ta kontakt, kolla vad utvald person kan, tänka ut 16h jobb och arbetsleda det.
Jag som inte ens har koll på ordningen på kommande arbeten än..
Det blir nog bra när det är igång, men just nu är det jobbigt eftersom jag har svårt för sådana telefonsamtal där man behöver diskutera sådant.
Det är hennes lösning på att jag önskade hjälp med en hästhage som nu nästan är klar tack vare alla som kom på de utvalda dagarna. Och i och med att det är en skogshage var det mycket jobb.
Suck..
Nu vet jag inte riktigt hur det ser ut med det som kompis har gett dig, men rent spontant tänker jag att du bara behöver säga vad du vill få gjort och sen får de sätta rätt person på jobbet.
Jag hade nog tagit typ rensa ogräs, klippa gräsmatta, skära kanter eller vad man nu har som behövs göras men aldrig blir av. Nu talar jag helt utifrån mig själv. 🙈 Rödmålning är också sånt som är skönt att slippa. :)
Jag förstår att det inte var det du behövde och att det skapar ännu mer stress, men för att göra det bästa av situationen, hitta något som du inte behöver arbetsleda så mycket.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
58 430
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 392
Senast: hundtant
·
Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
321
Senast: Tassa
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 975
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp