Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väldigt seg eftermiddag/kväll. Ligger och puttar på sambon så han ska gå till sängen och sova istället för att störa mig när jag tittar på tvn 😒 Går sådär och han snarkar vidare, tur han ska till Läkaren äntligen nästa vecka! Tagit ett år att få honom att gå dit så han får hjälp med snarkningarna innan jag hamnar på Mentalsjukhus ungefär.
 
Ont i smilgroparna, hes och full i hjärtat efter Skypedejt med två bästisar i Sverige. Jag är så tacksam för mina fina vänner! På sätt och vis har pandemin gjort att jag kommit närmare flera av mina kompisar, just för att vänskapen liksom satts på prov lite när man inte har kunnat träffas och det inte funnits samma naturliga drivkraft för den. När man då inser att alla tre är lika drivande i att hålla igång relationen ändå, genom framförallt Skypesamtal, känns det fint i hjärtat. Vi tycker liksom om varandra på riktigt, sådär så att vi saknar att umgås när det inte längre kan ske av ohejdad vana :love:

Nu är jag helt slut som artist efter en otroligt jobbig vecka och funderar på exakt hur illa det vore att gå och lägga sig kl 21 en fredagkväll :angel:
 
Slängde ut sambon på soffan igen 🤨Risken var stor annars att jag hade fått spendera några år på inlåsta i någon håla😂 Skämt och sido och mitt i när jag var förbannad råkade jag ringa upp Mamma också 🤦🏻‍♀️ Tror de är dags att sova ...
 
Ligger i sängen och myser med hundarna, njuter av att inte vara på cykeln vid den här tiden. Fy så kallt det är ute! Lite bedrövad också, fick reklam på fb för en jobbannons, tittade för skojs skull och konstaterade att det var ett jobb som lät helt perfekt! Problemet? Det ligger på andra sidan stan, på fel pendeltågslinje också. Finns nog inte en chans för mig att fixa tiderna för det utan att flytta till den sidan av stan :( (vilket inte är ett alternativ i nuläget)
 
Dricker kaffe i kökssoffan. Snart ska jag gå ut med hundarna och sedan snöra på mig pjäxorna. Egentligen hade det varit lite kul att prova att åka skidor på sjön, men jag är lite småfeg eftersom det frös sent och det kom massor av snö i samband med isbildningen.

5C52D786-9AA9-4985-9FC2-1905603845DF.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
1 958
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 379
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
51 856
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 900
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp