Bukefalos 28 år!

Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud. Var till läkaren om magen och efter konsultation med annan läkare så skulle hon skicka en snabbremiss för gastriskopi då det kunde vara cancer.
Och jag som var säker på att det bara var magkatarren som spökade.

Mitt ångestpåslag ökade en del av det. Mint sagt.
 
Katten kom och la sig över halva iPaden så att den automatiskt sänkte ljusstyrkan till lägsta möjliga (för att spara batteri). Resultatet: Jag ser ingenting :rofl:

Eftersom katten ligger så bekvämt och jag inte kan ändra ljusstyrkan utan att flytta på katten så måste det väl betyda att jag får ta rast? :D :angel:
 
Fy fan alltså. Seriöst ! Var (tack och lov ändå) orolig helt i onödan! Fick inte tag på sambon. Jättekonstigt att han inte hört av sig på missat samtal efter drygt två timmar, väldigt olikt honom. Tänkte va fan har hänt nu då och målade självklart upp ett antal möjliga scenarion i huvudet. Men både mamma och en vän som är mediala och kan känna av om saker inte står rätt till sa att de inte kände av att nått hänt så försökte ta till mig detta. Så ringde mamma. sambon hade fått tag på en annan telefon och smsat henne så hon kunde hojta till mig att han lever och mår bra (en kollega hade också smsat till hans telefon vilket nummer jag kunde nå honom på såg jag ju sen). Då har han glömt sin mobil här hemma på SKOHYLLAN!!! Eftersom ljudet är stendött har jag ju inte varsnat det.....Asså tårarna av lättnaden började rinna samtidigt som jag började tokskratta för det var så himla komiskt!!
 
Herregud. Var till läkaren om magen och efter konsultation med annan läkare så skulle hon skicka en snabbremiss för gastriskopi då det kunde vara cancer.
Och jag som var säker på att det bara var magkatarren som spökade.

Mitt ångestpåslag ökade en del av det. Mint sagt.
Andas :heart. Inte konstigt du blir orolig när de tar det på fullaste allvar, men det är bra att de gör det. Förhoppningsvis är det inte alls så farligt, men bra att få det utrett :heart.
 
Kollat BS? När jag behöver springa stup i kvarten är jag ofta uppe högt.

Fö blir jag galen. De håller på att borra eller hacka konstant och högt precis utanför mitt fönster. Huvudvärk delux och det är omöjligt att fokusera på något. SLUTA
Njae gick på toa vid 6 sen och sen vid typ 10 när jag skrev det där. Jag är mer att har ingen lust att gå på toa :rofl:
Uttryckte mig bara lite klumpigt

Har dexcom och det har underlättat mitt liv något enormt med att varna. Bra skit det där :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 024
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 471
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
52 311
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 321

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp