Bukefalos 28 år!

Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Besiktades transporten, den gick igenom :D ska säljas, men Google kunde inte presentera några pris, det verkar inte finnas några alls till salu. Får ringa umesläp och fråga vad den är värd. :up:
Ett par elever till mig skulle sälja sin Boj för att köpa Ume för ett gäng år sedan. Mannen i familjen hade varit och tvättat rent transporten inför försäljningen. Så kom han på att han glömt en grej på jobbet och skulle bara svänga förbi och hämta. Han körde vanliga vägen. Problemet var bara att det var en sådan järnbom över infart till parkeringen. Den hyvlade av halva taket på trailern innan han hann stanna. Han blockerade infarten till ett stort köpcentrum i Sthlm. Och han kunde inte flytta bil+trailer iom att ramen järnstången hängde i hade dragits loss och lutade oroväckande över parkerade bilar bredvid.

Han fick vackert stå där och skämmas i en evighet tills hjälp anlände som kunde säkra järnbommen.
Han sambo var mindre glad på honom kan man lugnt säga. De fick reparera både tak och väggar innan transporten såldes. :laugh:

Hoppas det går bättre för dig!
 
Grattis på din dag @Voeux! :heart

e5a76c36eab342c186011c2fbfac6670.jpg


Jag hittade toppern till er bröllopstårta också :D

il_570xN.1236681978_ib5o.jpg
 
Aha, se till att ta tillräckligt långt in/bak bara så testet blir tillförlitligt. I vår region används inte egentester utan de görs av personal.
I mina instruktioner står det att jag ska ner/upp så långt som möjligt i näsa och hals. Vad nu det betyder....:confused: Det finns också en liten kopp som jag tydligen ska spotta i....
 
Vet inte riktigt vad det är med mig, känner mig skakig som när jag har bs känningar, men det ligger perfekt 9.1 och jag har ätit både lunch och mellanmål :idea:
 
Ett par elever till mig skulle sälja sin Boj för att köpa Ume för ett gäng år sedan. Mannen i familjen hade varit och tvättat rent transporten inför försäljningen. Så kom han på att han glömt en grej på jobbet och skulle bara svänga förbi och hämta. Han körde vanliga vägen. Problemet var bara att det var en sådan järnbom över infart till parkeringen. Den hyvlade av halva taket på trailern innan han hann stanna. Han blockerade infarten till ett stort köpcentrum i Sthlm. Och han kunde inte flytta bil+trailer iom att ramen järnstången hängde i hade dragits loss och lutade oroväckande över parkerade bilar bredvid.

Han fick vackert stå där och skämmas i en evighet tills hjälp anlände som kunde säkra järnbommen.
Han sambo var mindre glad på honom kan man lugnt säga. De fick reparera både tak och väggar innan transporten såldes. :laugh:

Hoppas det går bättre för dig!
Haha, då hade jag nog lagt ut sambon till salu...
 
Hmmm, det låter inte helt okänt. Vad göra?
Kolla blodvärdet hos vården. Eller chansa och ät järntabletter och se om det blir bättre?

(hur mår dina njurar? Mina har ju börjat packa ihop. Njurarna producerar ett hormon som bildar blod. Fallerar det så sjunker blodvärdena. Jag injicerar EPO och borde ha börjat göra det flera år tidigare, men min läkare var motsträvig. Vårdcentralsläkaren ville det men inte min diabetesläkare....).
 
Pratat med soc en stund idag.

Och pappan som är lite mindre offerkoffrig = pratbar.

Har mailat lite med en som sökte gård men konversationen har ev dött ut. Men det gör inte så mycket känner jag. Det blir mycket förändringar än då på kort tid för barnet.

Funderar på att ta in offerter från företag som sysslar med tömning av gårdar och dylikt.
 
Kolla blodvärdet hos vården. Eller chansa och ät järntabletter och se om det blir bättre?

(hur mår dina njurar? Mina har ju börjat packa ihop. Njurarna producerar ett hormon som bildar blod. Fallerar det så sjunker blodvärdena. Jag injicerar EPO och borde ha börjat göra det flera år tidigare, men min läkare var motsträvig. Vårdcentralsläkaren ville det men inte min diabetesläkare....).

Ingen aning om hur njurarna mår faktiskt, mina kära läkare har ju bråkat lite med mig om ipren. Får se nästa gång jag går till vampyrernas näste. Har bestämt mig för att reklamera hela skiten.
 
Alltså jag vet ju inte hur det är med hemmatest men när jag provtagits har ju pinnen varit så långt in så personalens hand bara varit lite ovanför min näsborre för att rotera lätt om du förstår hur jag menar :).
Nja... Jag kan ju inte tänka mig att jag kommer att våga köra in den hur långt som helst precis..... Mina "pinnar" ser ut som tops som är ungefär dubbelt så långa som normalt, kan man väl säga.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 867
IT & mobiler Fick ett samtal i förrgår från en kvinna som utgav sig från att vara från Telia. Hon gav mig ett erbjudande där jag som gammal kund...
2
Svar
34
· Visningar
1 715
Senast: Görel
·
IT & mobiler Hjälp! Sitter på jobbet med en jäkel till excelblad som jag kämpade och googlade med hela eftermiddagen igår och har inte lust med att...
Svar
5
· Visningar
569
Senast: gulan
·
Fordon På jobbet har vi en liten elbil, men som egentligen är registrerad som motorcykel. En Addax är det. Igår var jag till besiktningen med...
2
Svar
34
· Visningar
3 510
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp