Bukefalos 28 år!

Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar lite över hur jag ska lösa dagens dilemma. Vet inte om jag kan gå lite tidigare i dag, och pappa (den jäveln :D) har tagit sin bil och kört iväg till Västervik :confused: Jag skulle ju ha den ju! :D

Nåväl det finns som tur är en buss, som går varannan timme till stallet. Så jag får åka med den helt enkelt. Kruxet är att jag i princip bara kommer hinna stressa hem till pappa (måste för där är mina ridskor), byta om, stressa vidare till bussen och åka. Jag behöver alltså lösa mat någonstans där emellan :cautious:

... Sen ska jag komma hem också. Med den andra bussen som går en gång var tredje timme :nailbiting: Men vad gör man inte för hästgos och ridklektion.
 
På jobb och bara lust att ge upp.

Jag och kollegan är lite på samma nivå idag. Skönt att vi är 2 iallafall.

Helgen var grym. Inga måste städade lite hemma, sambon har haft extremt mycket han också så han vart mest soffliggandes.
Själv var jag ute och pysslade i stallet och fixade lite.

Jag är riktigt allmänt jäkla less och irriterad.
 
Trött pga tidsomställningen så har slöat hela dagen framför tvn.

Nu är det dags att göra sig iordning och äta något innan det är dags att sätta sig i bilen och åka 2h till jobb. Hemresa ikväll sen.
 
Tog en springtur med hunden och shettisen på lunchrasten! Inte supermysigt väder men det är himla gött att springa när man väl gett sig ut :) Shettisen är inte riktigt den lata varianten heller, snarare är hon het som överkokt gröt så jag fick bromsa ner henne typ hela tiden så jag skulle orka 😂

Nu funderar jag på om jag ska ta en dammsugare till kaffet eller inte? Egentligen en väldigt korkad fråga, självklart ska jag ha en dammsugare!
 
Funderar lite över hur jag ska lösa dagens dilemma. Vet inte om jag kan gå lite tidigare i dag, och pappa (den jäveln :D) har tagit sin bil och kört iväg till Västervik :confused: Jag skulle ju ha den ju! :D

Nåväl det finns som tur är en buss, som går varannan timme till stallet. Så jag får åka med den helt enkelt. Kruxet är att jag i princip bara kommer hinna stressa hem till pappa (måste för där är mina ridskor), byta om, stressa vidare till bussen och åka. Jag behöver alltså lösa mat någonstans där emellan :cautious:

... Sen ska jag komma hem också. Med den andra bussen som går en gång var tredje timme :nailbiting: Men vad gör man inte för hästgos och ridklektion.
Västervik? Varför har jag fått för mig att du bor i norrland :rofl::p.
 
Besiktar bil. Gick inte igenom (som väntat). Sen räckte batteriet inte riktigt ända hem så jag fick lämna den på vägen (på en ficka som tur var). Hann med bussen. 90min till bussen hela vägen hem. Mötte annan mamma på ICA. Får skjuts till förskolan.

Inte så produktiv dag idag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
59 324
IT & mobiler Fick ett samtal i förrgår från en kvinna som utgav sig från att vara från Telia. Hon gav mig ett erbjudande där jag som gammal kund...
2
Svar
34
· Visningar
1 646
Senast: Görel
·
IT & mobiler Hjälp! Sitter på jobbet med en jäkel till excelblad som jag kämpade och googlade med hela eftermiddagen igår och har inte lust med att...
Svar
5
· Visningar
554
Senast: gulan
·
Fordon På jobbet har vi en liten elbil, men som egentligen är registrerad som motorcykel. En Addax är det. Igår var jag till besiktningen med...
2
Svar
34
· Visningar
3 447
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp