Bukefalos 28 år!

Vad gör vi del CXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack fina ni! Utöver att denna födelsedag sammanfaller med månadens tjurigaste dag så känns det alldeles utmärkt att fylla 33. Jag är SÅ REDO att byta ut Acne för GANT och Newport, köpa hus och fylla det med tupperware och förfina mina muffinsrecept. Odla en björnbärsbuske och samla gammalt porslin från olika loppisar. Jag kommer inte gråta en endaste tår om jag aldrig behöver dricka en dålig grogg till i hela mitt liv.
Det låter helt underbart, sån vill jag också bli när jag kommer förbi 30, speciellt med eget hus och björnbärsbuskar :love: Grattis @Voeux:banana:
 
Storhandlat, ville inte göra de i helgen pga av lönehelg och helst inte i mitten på veckan pga av Påsk 🙄 Såå rymde från studierna och handlade istället.

Nu hem och packa upp allt, skriva de sista på rapporten och skicka in sen tänker jag sova. Vart en tröttsam dag känner jag just nu 💩 Tur jag ska leka med barnen imorgon!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
58 669
IT & mobiler Fick ett samtal i förrgår från en kvinna som utgav sig från att vara från Telia. Hon gav mig ett erbjudande där jag som gammal kund...
2
Svar
34
· Visningar
1 632
Senast: Görel
·
IT & mobiler Hjälp! Sitter på jobbet med en jäkel till excelblad som jag kämpade och googlade med hela eftermiddagen igår och har inte lust med att...
Svar
5
· Visningar
550
Senast: gulan
·
Fordon På jobbet har vi en liten elbil, men som egentligen är registrerad som motorcykel. En Addax är det. Igår var jag till besiktningen med...
2
Svar
34
· Visningar
3 438
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kastrera ja eller nej
  • Uppdateringstråd 29
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp