Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i startgroparna. Jag måste härifrån nu, vill inte vara här en sekund längre än jag måste. Fått så himla mycket passiv agressivitet riktat till mig nu från olika håll och jag pallar inte mer.

Påklädd, allt färdigt, ryggsäcken på, står innanför dörren och vilar på handtaget. Tio minuter kvar.

Ga inte bara for dagen ... Det ar dags att du sager upp dig, sa dar kan du ju inte ha det.

Nu vet jag ju inte vad du har hemma, men de jag gör är enkla och innehåller bara vetemjöl, mjölk, ägg, bakpulver och en gnutta salt.... :)

Ta ocksa nagra bar, eller banan kanske, och peta in i smeten dar i stekpannan. Det blir ljuvligt gott1
 
Orimligt trött igen. Ska klättra in i duschen och sen se om det finns något klet som gör att jag inte ser lika trött ut som jag känner mig. Gitter kanske?

Försöker också vakna... går sådär eftersom jag inte fick sova pga nacken. Det blir många Power King idag...

Men är lite taggad för min roadtrip, det ska bli kul att åka söderut för en gångs skull :D
 
Försöker också vakna... går sådär eftersom jag inte fick sova pga nacken. Det blir många Power King idag...

Men är lite taggad för min roadtrip, det ska bli kul att åka söderut för en gångs skull :D

Jag har nöjet (?) att kontakta folk runt inkomna orosanmälningar idag. Oron är inte så hög från myndigheten men det beror ju också på vad som sägs i andra änden idag. Jag drömde att vi LVUade till höger och vänster och att jag sen fick ett omhändertaget barn och mitt eget kidnappat 😱
 
Jag är som vanligt vaken alldeles för tidigt och det var bara 16,7° i mitt rum eftersom elementet är avstängt. Därför ligger jag som vanligt i badet. Riktigt varmt idag!
När A går till skolan ska jag gå till Leijon och hämta kosläppsbullar, sen försöka fortsätta cada.
 
Jag äter frukost och det där med jobb känns fullständigt onödigt idag, solen skiner och är toppenväder :D Kan nog behövas lite gott humör på jobbet idag dock, lär va ännu en dag med kaos...
 
Småttingar
 

Bifogade filer

  • 20210422_181315.jpg
    20210422_181315.jpg
    110,3 KB · Visningar: 10
Jag mötte (på tal om ingenting) ett av traktens bästa original när jag var ute på promenad igår morse - en äldre dam som har vansinnigt mycket pengar, går omkring med ooglie solbrillor, är halvblind, samlar maskrosor till litervis med vin varje år och är mycket vältalig. Hennes lurcher och shiban är goda vänner så vi surrar alltid en stund under hundbus, och hon envisades igår med att ständigt påpeka i härlig oxfordengelska: "I have to say, Sel, that your hair is absolutely Spectacular!" :laugh: :love: Hon är väldigt lätt att tycka om! :heart
 
Jo en del har ju problem med nålar, det är du verkligen inte ensam om 🙃. Vet en som svimmade när vi fick TBC och hepatit B vaccin på ssk-utbildningen. Behöver jag säga att personen ifråga hoppade av ganska omgående?!? 🙃
Oj, det låter inte bra :crazy:
Jag har tack och lov aldrig svimmat. Men efter corona är borta ska jag ta tag i den sista vaccinationen i barnvaccinationsprogrammet. Jag tog aldrig det vaccinet av olika anledningar och sedan har det inte blivit av. Men nu är det dags :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
528
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
974
Senast: tott
·
  • Låst
Tjatter Är helt dödstrött och piggare lär jag inte bli... vaknade tidigt för jag måste hinna med en massa saker innan jag åker till Stockholm...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
67 882
Senast: Calmiche
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 524
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp