Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Attans. Börjar känna en sträv känsla i halsen. Så jag blir hemma ikväll för säkerhets skull. 😓
Hoppas verkligen det bara är tillfällig förvirring i halsen så jag kan göra saker i helgen iaf. Dessutom får jag besök till veckan och träningar jag inte vill missa..

Usch. Vill inte bli sjuk nu.
Du reagerar inte på typ björkpollen? Rejäla halter nu. Hoppas du bara är typ torr och inget virus eller så!
 
Tänk att det sitter i såhär 16 år sedan jag lämnade Östergötland :cautious:
Tyvärr riskerar det att göra att mina föräldrar, bosatta i Östergötland, inte kommer kunna ner hit till dotterns födelsedag. De är dock vaccinerade så det kanske är okej då? :confused:

Både vaccinerade och icke-vaccinerade ska efterleva "personlig lockdown". Det gäller ju dock inom Östergötland så kanske inte räknas om man åker utanför länet. :angel:
 
Hunden brukar väcka mig vid 7.30. Nu väckte jag honom vid 5. Han ror jag skojar.
Katten låg i soffan och öppnade inte ens ögonen förrän jag släppt ut hunden för att kissa. Men han släpade sig upp för att få sina morgondreamies i alla fall.

Själv är jag....död ?:meh: Mornar är inte min bästa gren längre.
 
Hunden brukar väcka mig vid 7.30. Nu väckte jag honom vid 5. Han ror jag skojar.
Katten låg i soffan och öppnade inte ens ögonen förrän jag släppt ut hunden för att kissa. Men han släpade sig upp för att få sina morgondreamies i alla fall.

Själv är jag....död ?:meh: Mornar är inte min bästa gren längre.

Jag har ont i nacken så jag vaknade för tidigt men är definitivt inte vaken... :cautious: Katten är definitivt vaken, hon galopperade förbi kontorsfönstret just :rofl:
 
Min morgon höll på att bli katastrof, jag kom på jag missat köpa mjölk till kaffet och affären öppnar inte förrän 9 :nailbiting: Som tur var fanns det precis så det räckte till en kopp kaffe, om än inte riktigt lika mycket som jag vill ha. Det räddade morgonen iaf :D Så jag dricker kaffe och inväntar att allergimedicinen ska börja verka så jag inte skrämmer slag på grannarna med mitt snörvlande :p
 
Måste läsa ett antal sidor till jobbet denna helgen, och planera inför nästa vecka. Ved ska vi få hem idag också, men killen visste inte när han kommer så får invänta hans sms. Skönt att få hem höstens och vinterns ved :up: . Sex kubikmeter till myseldning.... :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
548
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
980
Senast: tott
·
  • Låst
Tjatter Är helt dödstrött och piggare lär jag inte bli... vaknade tidigt för jag måste hinna med en massa saker innan jag åker till Stockholm...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
67 897
Senast: Calmiche
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 533
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • lära sig tömköra
  • WE-tråden
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp