Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sista veckan i skolan mitt emot mig och de spelar musik så det dånar vilket de gjort varje dag i nästan två veckor. Nåja bara två dagar kvar och sedan är det tyst resten av sommaren. Lagom till att EM kickar igång. Behövs ingen tv när det är EM/VM i fotboll eftersom jag har en sportsbar lite längre upp på gatan och när balkongdörren är öppet på kvällarna så vet man alltid vad som händer i en match. Blir kanske lite annorlunda i år iofs mtp coronarestriktioner.
 
Ena hunden hittade en jättepadda på altanen. Kaffemugg för jämförelse.
E63DA296-EEFB-493E-B087-238595EF8C00.jpeg
 
Bilden gör den inte riktigt rättvisa. Hunden krafsade efter något och hade vält min kaffekopp. När jag skulle böja mig ner för att ta upp koppen så var jag nästan nere med näsan i den. Blev jätteförvånad. Vem har ställt en prydnadsgroda i gjutjärn här? :confused:
 
Ok enda positiva so far är väl att de tydligen ska spela in en scen i en BECK-film här natten till lördag. Är detta mitt livs chans till inhopp som jugge-maffia? Det ska tydligen vara ett jävla drag med ”skottlossning”, ”poliser” och ”ambulanser” osv.
 
Nja. Det tror jag inte faktiskt.
Fast det låter hur som helst lite oroväckande om du inte riktigt känner igen dig själv med hjärnan på högvarv etc. Väl? Är du van vid att det ibland blir så? Jag själv har rätt begränsad erfarenhet av att må så själv, så jag vet inte när sånt blir alarmerande eller ej. Men om bekant så förespråkar jag bubbelplast för att minska skaderisk för dig, antar att jag förespråkar motsvarande för psyket också, men vet inte vad det skulle vara!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 248
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 870
Senast: SiZo
·
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 215
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
804
Senast: Krumben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp