Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja jag blev lite ledsen först, men sen tänkte jag att sjukvården vet bättre än nån annan så lyssnade på dem
Så kände jag första sprutan på morgonen sen på eftermiddagen sa de bara pang och jag sov i nästan ett halvt dygn 😅 Samma nu kände inget på morgonen efter jag hade tagit spruta två och sen efter ja hade varit i stallet så kom tröttheten igen. Så sovit i typ 4 och halv timme nu 😅 Och törstig så törstig 😂
 
Vår nya truck har kommit och hyresvärden skulle köra in den på vårt lager. Han ringde sambon lite småsur och sa att det inte gick att starta trucken. Paniiik!
Ringde de som levererat och lyckats köra på trucken på lastbilen.
Då ringer hyresvärden innan sambon hunnit återkoppla. Han sa lite skamset och betydligt mer ödmjukt att han nu insett att det är en eltruck. Han trodde det var trasig när motorn inte startade med ett brumm. 😂
Det var bara att ljudlöst glida iväg. 👻
 
Nu känns livet lite lättare :) Pratade med pappa och kom fram till att det blir flytt till månadsskiftet! Killen som vill ta över får göra det såvida det inte dyker upp något suspekt under kollen hos hyresvärden och det bör det inte göra. Om det gör det får jag ta det då.
Så skönt att ha bestämt sig, jag har haft sån jäkla ångest över allt som måste fixas innan och att dessutom känna jag inte kan fixa nåt eftersom det inte är 100% klart. Så imorgon ringer jag och bokar in flyttstäd, säger till elfirman och sånt :D
 
Diskat allt utom grytan jag lagade köttfärssås i som ligger i blöt i förhoppning att den blir lite mindre tomatig. Hur gör andra för att inte få diskborsten röd? Grump.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 248
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 868
Senast: SiZo
·
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 212
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
801
Senast: Krumben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp