Bukefalos 28 Ă„r!

Vad gör vi del CXXXI

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Corona klippt sambon som han kallar de 😂 Att han ens lĂ„ter mig hĂ„lla i klippmaskinen Ă€r ett under eller sĂ„ efter 10 Ă„r sĂ„ litar han kanske pĂ„ mig svĂ„rt och sĂ€ga đŸ€”Han brukade innan Corona gĂ„ till en kille i stan han kĂ€nner men nu har han inte velat de sista Ă„ret.
Men nu Ă€r han korthĂ„rig igen som han vill, fĂ„r klippa honom typ var femte sjĂ€tte vecka annars sĂ„ blir de lĂ„ngt och tjock! Faktiskt avis att hans hĂ„r vĂ€xer sĂ„ fort 😂
 
Min nya sovsĂ€ck kom för en stund sedan, en dag för tidigt! Har sĂ„klart redan hĂ€mtat den, packat upp och lagt mig i den. GĂ„r ju inte att testa en sovsĂ€ck ordentligt hemma, men den verkar bra. Äntligen har jag en sovsĂ€ck pĂ„ en bit under 1kg som Ă€ndĂ„ har en komforttemperatur pĂ„ under 4 grader :D
 
VV:s gamla Butiksguide ska fasen anvĂ€ndas nĂ€r den kostade mig drygt 300 kr (🙈) pĂ„ Tradera en gĂ„ng I vĂ€rlden 🙃. Och en enkel formel till att rĂ€kna ut det som inte stĂ„r med, nĂ€stan "roligt" att rĂ€kna ut vad poĂ€ngmĂ€ssigt har rĂ„d att Ă€ta för mat😄 och det bĂ€sta med vv Ă€r ju Ă€ndĂ„ att man kan Ă€ta "allt men inte alltid" och jag har tex de tidigare dagarna sparat points för att kunna lite extra gott ikvĂ€ll, gĂ„r Ă€ven hur bra som helst att dryga ut med god nollpoints-mat och Ă€ta mindre av det andra ✌. SĂ„ ikvĂ€ll blev det alltsĂ„ grillat och rabarberpaj och glass för att fira min och sambons 8,5 Ă„rsdag varav 4,5 Ă„r som förlovade :heart . Innan det blev det som sagt var en lite lĂ€ngre hĂ€rlig ridtur I I alla gĂ„ngarter men framförallt mycket skritt i vĂ€rmen men ocksĂ„ ett onödigt stort men hĂ€rligt sprĂ„ng över en stock och sĂ„ Ă„rets första "bad" uppsuttet; pĂ„llan plaskade och stĂ€nkte ner mig med men bara skönt; sĂ„ hĂ€rlig dag ❀.
 
Hemma igen efter en hÀrlig sommarmiddag med mina braiga kollegor. Det var kul och vi har skrattat mycket.
De hade till och med tÀnkt pÄ mig och fixat massa alkoholfri cider och sÄnt :love:

Men oj vad trött jag blev av att ha trevligt i 3 timmar. KÀnner mig helt sÀnkt.
 
Vad Àr det för handkrÀm? :D
16238736038006810711767631963314.jpg
FrĂ„n Kronans apotek. 🙂
 
:confused: Jag tycker ocksÄ att det Àr jÀttetrÄkigt att tanka, men nÀr man vÀl stÄr det sÄ kan man vÀl stÄ kvar i nÄgra minuter till..... :D

Men dÄ fÄr man ju Äka och tanka dubbelt sÄ ofta :confused: Hur tÀnker han dÀr egentligen:crazy: ;)
Jo, jag hÄller med er till 100% och har Àven sagt samma sak till sambon :laugh:
 
Han Àr ekonomisk!

Det Àr onödigt att bilen vÀger mer och sÄledes gÄr soppan upp i rök!

Eller

Halv tank betyder att man kan leva med en slangning, förstörelse eller stöld av bil. Det Ă€r extra surt med full tank dÄ .
eller (i mitt fall) halv tank motsvarar ungefÀr hur sÀker jag Àr pÄ att bilen gÄr igenom besiktningen pÄ fredag och inte behöver skrotas. :angel:

Tankar alltid fullt annars. Tanka Àr trÄkigt.
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Fritid Jag har en fritidsaktivitet dÀr jag tappat kÀnslan av att det ska bli roligt. NÀr jag vÀl Àr dÀr och gör det sÄ Àr det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 316
Senast: hollypolly
·
Kropp & SjÀl 40 nÀrmar sig. Vikten gÄr uppÄt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte pÄ mig, sÄ min tanke Àr...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 360
Senast: SiZo
·
SamhÀlle Jahapp. Hur tÀnker ni? Betala eller reklam? Jag kÀnner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 411
Senast: Cattis_E
·
HundtrÀning Jag vill bli bÀttre pÄ shejping sÄ tÀnkte ta tag i det genom att trÀna trix som inte har med tÀvling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
886
Senast: Krumben
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp