Vad gör vi del CXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ägnat mig åt sork-prevention medelst kycklingnät. :up:

Nu ska jag åka och slänga grovsopor och köpa en glass. Blodsockret kryper stilla nedåt och då passar jag på att köpa traktens godaste mjukglass.Det är betydligt smakligare än att behöva pilla i mig druvsocker om en halvtimme :D
 
Vill extremt gärna äta en glass men ska iväg och äta på restaurang i kväll med de braiga kollegorna, så jag vill spara mig till det.
Ser fram emot det. Konstigt nog. Har inte setts alla samtidigt på länge, tyvärr har jag inte hunnit få coronavaccin ännu dock. Så får vara lite försiktig.
Men vi ska ta med oss maten och sitta i en park så det borde vara lugnt
 
Pratat med Mammisen nästan en timme❤️ 🥰 Skönt och vädra tankar med någon.

Nu ska jag samla ihop mig efter två koppar kaffe och åka till stallet. Bäst och njuta av vädret medan de är lagom varmt för de ska ju öka ett visst antal grader i helgen om man ska tro väderleksrapporter 😅
Exakt den anledningen som gjorde att jag passade på att rida ut knappt 1,5 timme idag. Min t-shirt blir tillräckligt wettextrasa ändå under säkerhetsvästen 😆.
 
Den förlamande tröttheten har slagit till precis som förra gången 😴 Armen gör inte mer ont en när jag tränat hårt på gymmet så de kan jag leva med men den här tröttheten 😒 Får lägga mig en stund och vila. Men kokat rabarberkräm just 🤤🤤 Älskar rabarber skulle kunna ha ett stor kruka på balkongen om de gick att odla i kruka vill säga 😂
 
Fick nyss ett litet paket levererat utanför dörren av en kollega. Det var SÅ kul att höra hur förvånad han blev när jag ropade "Tack" följt av hans namn ner i porten :rofl:

Nu håller jag på och planerar mat inför vandring. Ska den här gången testa att torka en del mat för att sedan tillaga det ute i skogen. Har inte gjort det förut och det börjar nu kännas lite som ett jätteprojekt, mest för att all matlagning för mig känns som ett jätteprojekt, men jag har bra sidor med info och har läst på en del, så det ska nog bli bra. Räknar med en vandring på iaf 3-4 dagar med start i helgen.
 
Den förlamande tröttheten har slagit till precis som förra gången 😴 Armen gör inte mer ont en när jag tränat hårt på gymmet så de kan jag leva med men den här tröttheten 😒 Får lägga mig en stund och vila. Men kokat rabarberkräm just 🤤🤤 Älskar rabarber skulle kunna ha ett stor kruka på balkongen om de gick att odla i kruka vill säga 😂
Går alldeles utmärkt att ha rabarber i kruka. Vi hade en som kom år efter år i kruka trots att den stod ute året runt.
 
Jag har köpt en GoGirl :)
1623852726443.png
 
Min pappas sambo och även pappa till viss del är så glada över att jag får hem valpen nu. Så jag råkade nämna i förbigående att jag behövde köpa vissa saker. Nu har pensionärsligan mobiliserat sig och finkammat nätet på de prylar jag vill ha och inköpsställen. De ringde nyss och meddelade. Så gulliga! :laugh: :love:
 
Döööööör av uttråkning på jobbet.
Imorgon är det jag som anmäler mig till fler kurser i kodning, så jag inte går under över sommaren...

Men! Om en kvart är det slut för idag och då ska jag hitta mig en riktigt kall öl någonstans.
Och på fredag är det någon typ av kick-off med teamet! Höpp!
 
En hyresgäst hörde av sig och bara "vet ngn om ni har en nyckel till xxx dörr". Jag bara "jo men jag har precis börjat inventera nycklarna så jag kan komma och kolla på det". Anländer med en kasse med nycklar. De ba "du har rätt mkt fritid va?"

Nu förstår jag iiiiingenting :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 245
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 864
Senast: SiZo
·
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 210
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
801
Senast: Krumben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp