Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Cattis_E Hoppas blir bättre i nästa bransch! Jag förstår du lämnar dårhuset (väntar på sambon gör det nån gång, men han trivs med kollegorna och vill bli bättre). Jag tror jag inte hört nått postivt senaste, har träffat på en del gamla kollegor och de senaste jag träffade blev jag lite ledsen, de kände sig redan rätt slitna från jobbet (tilläggas dom inte jobbat länge alls, gick samma utbildning som mig) och dessutom fick veta mitt gamla jobb har de lagt på mer att göra (lät inte så positivt).
Lycka till!
Dårhuset var ordet ja. Branschbyte var nog inte nödvändigt. Men nu dök det här upp först och verkar kul 😊
 
Avrundar dagen och det är så skönt att vara hemma och sova i egna sängen.

Blev en lång dag igår, och även idag, så ska bli skönt att sova och ta det lugnt hemma imorgon.
Först iväg på lite airsoft-spelande fram till lunch och efter det åkte jag iväg på jobb på lördag.
"Råkade" bli kvar i jobbstaden över natten så kom inte hem igen förrens på eftermiddagen idag och efter det iväg och skjutsa/handla för veckan.

Efter att inte sovit hemma på två nätter ska det bli så skönt att sova på hemmaplan.
Och det är svalt inne. :banana:
 
Åh så roliga nyheter några vänner som var med på bröllopet i helgen fick sitt barn ikväll ❣️ Så roligt för dem, och de första de sa i Fredags vi vill se vigseln sen så 🤣 Tydligen har bröllop en förmåga att sätta igång barnafödande inte första gången jag hör om de 😆 Så de blev en lyckad helg till slut för alla 🍾🎉
 
Jag har haft son med familj har i dag. Helt underbara barn ... men ibland ar de lite "egna". Sonsonen som forsoker harma storasyster och visa "tummen upp" ... men istallet visar pekfingret😂 Vilket paminner mig om mamman som skrev en tweet om sin dotter som trodde att visa langfingret betydde "hej" att man halsade pa varandra. Mamman var latt bekymrad over alla medtrafikanter som blangde pa henne.

Det har varit en lang intensiv dag ... men barnbarnen ar det mest fantastiska ever. Nu har jag anda tills Fredag att vila upp mig innan de kommer tillbaka. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 314
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 258
Senast: lilstar
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 493
  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
78 105
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp