Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen frulle och äntligen KAFFE!
😃
 
Jag läste "badkar" i stället för "backar". Wow....gott om plats under den sängen..... :D

Det hade varit något! :D Sen jag tog ner mina sommarkläder får allt inte plats i min garderob längre. Igår vek jag allting jättefint och det är ändå en hel IKEA-kasse med kläder utanför. Nu får vi ju bebis efter årskiftet och stod och tittade in i en fullsmockad garderob i hallen och bara.. den här kan vi ju rensa ut, eller hur? Vi behöver inte allt det här? Luuuuuugnt ju, kan ju lätt få loss minst fyra hyllor?!

😅🙃

To be continued..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 327
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 980
Senast: lilstar
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 015
  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
77 727
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp